Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har greid å sette meg selv i en ganske fortvilt situasjon. Det er egentlig helt utrolig, for dette er nesten slike forviklinger man ser på film.

Ihvertfall så er saken den at jeg er sammen med en flott gutt på alle mulige måter, men så har jeg liksom følt at jeg ikke var over eksen. Jeg møtte igjen eksen som det ikke funket med like før jul, og det endte med at jeg var utro, noe jeg fortalte til kjæresten min også. Han ble naturlig nok kjempeskuffet, men samtidig må jeg si jeg er overrasket over hvor smooth det gikk...Han er veldig oppsatt på at det skal fungere mellom oss og jeg har lovt å prøve litt mer.

Det store problemet er at eksen min som jeg har tenkt så mye på har sagt at han angrer sinnsykt på at vi gjorde det slutt, og at han føler vi hører sammen.

Situasjonen er da som følger: Jeg har en kjæreste som jeg kanskje ikke har nok følelser for, og som jeg ikke ønsker å flytte sammen med enda.

Jeg har en eks som det ikke funket med sist, blant annet fordi han ikke prioriterte meg, og som nå angrer veldig. Jeg hadde meget meget sterke følelser for han, og kan trygt si at jeg aldri har vært så hodestups forelsket i noen noengang.

Begge vet om hverandre, og gikk med på å treffe hverandre. De sa begge at de ville satse på meg, og at jeg derfor fikk se til å bestemme meg for hvem jeg ville ha kjapt!

Dette virker jo som et skikkelig fjortis-opplegg men vi er faktisk i midten av 20-årene. Jeg er helt fortvilt lost, har ikke sjans til å ta det valget. Jeg er jo glad i kjæresten min, men samtidig går jeg og tenker på eksen hele tiden. Det gjorde jeg lenge før jeg møtte han igjen og dette skjedde også...

Det er faktisk mulig å være glad i to menn samtidig, og jeg greier ikke å velge. Det ødelegger dem begge, og meg også...Noen som har noen råd???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes ikke du har et luksusproblem i det hele tatt.. Begge vil ha deg ja. Men du virker ikke akkurat kjempeforelsket i noen av dem. Ellers ville du vel ha visst hvem du skulle velge?

Er du sikker på at du skal velge noen av dem..?

Skrevet

Sett dem begge fri. Jeg hadde ikke kunnet stole på deg slik som du holder på. Poenget er at uansett hvem av disse to du velger, vil han ikke kunne stole på at du faktisk ville være lojal. Livet er ikke en lek der du kan tillate deg å forvente å få i både pose og sekk.

Skrevet

Hele utgangspunktet ditt er hva DU skal gjøre, hva som er best for DEG. Du ofrer ikke en setning på hva som er best for kjæresten din.

La ham gå, han fortjener bedre enn deg.

Dette er et typisk eksempel på hvorfor man bare svært sjelden bør akseptere at partneren har vært utro.

Gjest Blondie65
Skrevet

Jeg er nok enig med de andre her. Du ville ikke gjort dette mot noen av dem dersom du hadde nok følelser for dem.

Men siden du tydeligvis ikke er over eks'en din bør du i alle fall ikke være sammen med han nye. Dette er et valg du burde skjønne selv.

Skrevet

Jeg håper for all del ikke at det var din ide å la de to rivalene møtes? I så fall er det hinsides ondsinnet!

Det må da kunne gå an å holde godt kjeft om at du slites mellom to stk, i alle fall helt til du har bestemt deg for hvem du velger. Det er for dumt å la begge to være på pinebenken. Stakkars kjæresten din som tydeligvis elsker deg nok til å vente på din beslutning i dette "luksusproblemet."

Skrevet
Begge vet om hverandre, og gikk med på å treffe hverandre. De sa begge at de ville satse på meg, og at jeg derfor fikk se til å bestemme meg for hvem jeg ville ha kjapt!

Var dere tilstedet alle tre??

De to kan vel unnskyldes med at de sikkert var desperate begge to.

Hva er din unnskyldning?

Skrevet

Jeg sier meg enig med hva de fleste ovenfor allerede har sagt. Hvis du virkelig hadde hatt de riktige følelsene for en av disse, så ville du ikke hatt det vanskelig med tanke på å velge. Videre er det ikke realt ovenfor noen av de slik situasjonen er nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...