stardust Skrevet 21. april 2003 #1 Del Skrevet 21. april 2003 Jeg prøver meg igjen... om noen har forslag til en slow kjærlighetssang som vi kan danse brudevals til. Samboeren min er rytme-blind, så det må være en som går ganske sakte..... Håper på mange gode forslag,- hva skal dere danse til?????? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 21. april 2003 #2 Del Skrevet 21. april 2003 Vi skal danse til Disneymelodien "Some day my prince will come..." Ingen over - ingen ved siden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maxine Grey Skrevet 21. april 2003 #3 Del Skrevet 21. april 2003 "True Love" fra filmen High Society med Bing Crosby, Grace Kelly, Frank Sinatra, Louis Armstrong m.fl. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 21. april 2003 #4 Del Skrevet 21. april 2003 Elvis' "Can't help falling in love with you" Går kjeempe sakte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 21. april 2003 #5 Del Skrevet 21. april 2003 Elvis' "Can't help falling in love with you" Går kjeempe sakte ......men er vel ingen vals akkurat...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kuva Skrevet 21. april 2003 #6 Del Skrevet 21. april 2003 Vi skal bruke "I finally found someone" med barbara streisan & brayn Adams. Dette har vært vår sang siden vi ble sammen.Den er veldig rolig & behagelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K. Skrevet 21. april 2003 #7 Del Skrevet 21. april 2003 Vi skal danse til " Trønderbrura"... ...fordi jeg er trønder! K. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Augustbrud02 Skrevet 22. april 2003 #8 Del Skrevet 22. april 2003 Vi danset rolig dans til Kjærlighetsvisa av Halvdan Sivertsen, og det var utrolig romantisk! Sangen betyr også mye for oss. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå