Meaty Skrevet 27. desember 2007 #1 Skrevet 27. desember 2007 Nå føler jeg meg temmelig dum, men i forbindelse med evt. endring av skattekort er jeg usikker på hvordan jeg regner ut brutto årslønn. Kan noen hjelpe meg? Timelønnen min er (ca) 138 kr, jeg jobber gjennomsnittlig 33 timer pr uke. Så langt er det greit, men hvor mange uker skal jeg gange opp dette med? Jeg har jo 5 uker ferie... Og så kommer vel feriepenger i tillegg til dette. Grunnlaget som skatteetaten har brukt er kr 217 700. Høres dette riktig ut? Blir veldig takknemlig for svar...
Gjest Gjest Skrevet 27. desember 2007 #2 Skrevet 27. desember 2007 Hvis du har tabellkort spiller det ingen rolle.
Gjest Gjest Skrevet 28. desember 2007 #3 Skrevet 28. desember 2007 Du setter bare opp circatall, jeg ville satt 240000 i forventet inntekt ut i fra tallene.
Meaty Skrevet 28. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 28. desember 2007 Tusen takk for svar, da setter jeg 240 000. Jeg har nylig gått opp i lønn så jeg trodde vel at det tallet skatteetaten opererte med var for lavt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå