Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min kjæreste gjennom fem år fortalte meg i dag at han har funnet en annen. Nemlig min gode studievenninne. Han sa det på en cafetur i byen. Da han var på tur for å besøke en venn av seg for en måned siden, var han på elskovstur med henne. Jeg har det så ekstremt vondt at jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Jeg orker ikke skrive. Orker ikke skrike. Familien er bortreist, og jeg er alene hjemme.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hjelpetelefonen til mental helse kan være en god idé. Jeg brukte den selv i en liknende situasjon og det var grei nødhjelp. Selv om det er en fremmed du snakker med så får du øst ut av deg både sorg og frustrasjon og sinne slik at du får lettet på trykket. (Og du trenger slett ikke være i ferd med å rakne helt for å ringe dem, de snakker med alle.)
Skrevet

Vil bare gi deg en klem. Forstår at det er fryktelig vondt. Jeg ble dumpet for 2 uker siden. Det gjør fortsatt vondt, men de første dagene var verst. Gjør som Cata foreslår, ring noen. Det hjelper ofte å prate med noen.

Skrevet

Kjære deg, så utrolig vondt å oppleve noe sånt! En mager trøst er at det blir bedre, det går faktisk bedre etter hvert, så usannsynlig det enn høres ut. Og hvis det hjelper noe; du vil jo ikke ha en kjæreste som behandler deg på den måten - du vil ikke ha en kjæreste som reiser på tur med en annen, du fortjener så mye bedre.

Har du noen venninner som du kan ringe til, da? Prøv å finne på noe som får tankene dine over på noe annet. Gå på kino, hvis du har mulighet, lei filmer, les bøker, aktiviser deg litt. Det hjelper. Og det hjelper å snakke med noen. Og så, litt etter litt, blir det bedre, helt til du til slutt finner ut at du klarer deg helt fint uten ham, kanskje du til og med har det mye bedre uten ham.

Klem

Skrevet (endret)

Fy faan! Du har min medfølelse! Det høres helt forferdelig ut, for et dobbelt svik. Du kan skrive til meg på xxx hvis du vil, jeg har vært igjennom en ganske kraftig kjærlighetssorg selv for noen måneder siden og vet hva det innebærer...

E-postadresse fjernet.

Reglene.

Arwen (mod)

Endret av Arwen
Skrevet
Kjære deg, så utrolig vondt å oppleve noe sånt! En mager trøst er at det blir bedre, det går faktisk bedre etter hvert, så usannsynlig det enn høres ut. Og hvis det hjelper noe; du vil jo ikke ha en kjæreste som behandler deg på den måten - du vil ikke ha en kjæreste som reiser på tur med en annen, du fortjener så mye bedre.

Har du noen venninner som du kan ringe til, da? Prøv å finne på noe som får tankene dine over på noe annet. Gå på kino, hvis du har mulighet, lei filmer, les bøker, aktiviser deg litt. Det hjelper. Og det hjelper å snakke med noen. Og så, litt etter litt, blir det bedre, helt til du til slutt finner ut at du klarer deg helt fint uten ham, kanskje du til og med har det mye bedre uten ham.

Klem

Signerer denne. Det er helt j**lig i begynnelsen, og det kan føles som om livet er "over" - men tro meg: Det går bedre etter hvert! :klem:

Skrevet

Har ikke noe annet å si enn det som allerede er sagt: Tiden jobber for deg, selv om det sikkert føles som om du aldri kommer til å bli lykkelig igjen akkurat nå...

Håper virkelig du har noen du kan få snakke og snakke og snakke med.

Lykke til! :klem:

Gjest Frøken Titt
Skrevet (endret)

Uff. Masse god bedring.

Du kommer deg igjennom dette, og senere er du kjempe glad for at det aldri ble deg og han, men deg og "han andre". :)

:klemmer:

Endret av Frøken Titt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...