Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Lill_*
Skrevet

Hei! Jeg har funnet de nydeligste sølvsko til nyttårsaften (dessverre ikke funnet kjolen ennå...) og lurer på om jeg skal ha sorte eller hudfargede strømper inni. Jeg er kraftig i bena/anklene, men velproporsjonert likevel, men lurer på om ikke svarte nylonstrømper blir rart når skoene er sølv? Tror jeg selv vil føle meg mest vel med hudfargede, for jeg må uansett ha en kjole som rekker til kneet eller lavere pga kraftige lår. Hva mener dere som har litt greie på sånt?

Videoannonse
Annonse
Gjest Frk Åberg
Skrevet

Jeg syns ikke svarte strømper blir rart til sølvsko. Hvis du føler at du har kraftige bein, vil jeg tro at de virker smalere med svarte strømper sammenlignet med hudfargede. Hvis man har svart kjole, tenker jeg ofte at det kan være fint å bryte opp med f.eks. hudfargede strømper til fest, slik at det ikke går i ett med hverandre, men kanskje akkurat det er en fordel dersom det er sånn at man vil ha mindre fokus på beina.

Skrevet

Jeg synes hudfargede strømper ser corny ut på vinteren. Det kommer selvfølgelig an på kjolen, men jeg tror svarte kan være vel så fint.

Gjest Peachbud
Skrevet

Jeg synes hudfargede strømper passer best til sølvsko. Svarte strømper passer til mørke sko.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...