Gå til innhold

Nyttårsaften

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Knutta_*
Skrevet

Feirer dere nyttårsaften med kjæresten? Hvorfor, evt. hvorfor ikke?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi feirer sammen. Det her blir nr 3 i rekken sammen :) og nå feirer vi sammen for det føles naturlig når vi bor sammen, men tidligere er det fordi vi ville være sammen på denne dagen :)

Skrevet (endret)
Feirer dere nyttårsaften med kjæresten? Hvorfor, evt. hvorfor ikke?

Vi feirer sammen om vi vil det, og hver for oss om vi vil det. Varierer litt fra år til år.

Av og til vil vi begge være hos familien vår, et annet år kan vi være hos venner, sammen. Eller sammen hos en av familiene

Endret av Duracella
Skrevet (endret)

.

Endret av hjertesukka
Skrevet

Ja - selvsagt ... slik vi har gjort siden vi traff hverandre for over 20 år siden ..

Skrevet

Ja...

for min del er det så naturlig at vi ska feire nyttårsaften sammen, så har ikke tenkt over denne "problemstillingen"

Skrevet

Skal feire med noen, men vet ikke helt hva jeg skal kalle ham ennå :sjenert:

Gjest glamhudpleier
Skrevet

Ja klart jeg feirer nyttårsaften med min kjære :hjerte: Vi er jo samboere, så ville jo vært veldig unaturlig å ikke feire sammen. Har feiret med hverandre hvert år siden vi ble sammen. Så i år blir det bare oss to med god mat & vin :kose:

Skrevet

Skal feire med samboer og de to søte kosepusene våres. Må passe på de når rakettoppskytingen begynner, fordi de er redde.

:)

Gjest Gjest_Knutta_*
Skrevet

Hva mener dere gutta her Er det en "selvfølge" at man Feirer med dama??

Dama mi er skikkeli sur fordi jeg ikke inviterte hu til noen kompiser som har bett meg på fest på nyttårsaften nemlig.

Skrevet

ja, det synes jeg ikke er noe rart at hun ble litt sur for. Det er ingen selvfølge akkurat at man feirer sammen, men jeg hadde nok blitt lei meg hvis jeg ikke engang hadde blitt bedt dit du skulle!

Skrevet

Dama mi er skikkeli sur fordi jeg ikke inviterte hu til noen kompiser som har bett meg på fest på nyttårsaften nemlig.

Hvor gamle er dere?

Etter at jeg ble litt eldre, kan jeg ikke helt se hvorfor jeg ikke skal benytte sjansen til å ha en hyggelig kveld med samboeren min.. Du kan gjerne kalle det en selvpålagt "selvfølge" :)

Skrevet

Ja, noe annet hadde vært unaturlig og utenkelig.

Gjest kkleppej
Skrevet

Det er nok en selvfølge at man feirer nyttårsaften med dama.

Skrevet

Vi feirer hver for oss. Dette er vår første nyttårsaften som "par". Han har barna sine i år og er bortreist hos familie, mens jeg er barnefri og skal feire med venner.

Om forholdet vårt utvikler seg videre så vil vi samkjøre barneperiodene slik at vi får feiret sammen både med og uten barn.

Skrevet

Javisst, nyttårsaften ønsker jeg å tilbringe sammen med favorittpersonen min - enten det bare er oss (og ungene) eller med andre. Jeg ser på han og ungene som min nærmeste familie, men selv før vi fikk barn sammen var det utenkelig og ikke feire nyttårsaften sammen.

Skrevet

Første året feiret vi ikke sammen. Da hadde vi bare vært sammen i 4 måneder og han skulle til en rein guttegjeng og jeg kjente ingen. Men i år skal vi feire sammen. Både nyttårsaften og julaften.

Skrevet

Jeg tilbringer kvelden med min mann ja. Men vil ikke kalle det feiring. Etter at ungene er lagt så blir det vel litt mat og sofa. Våre små barn er ikke forenelig med å ha fest og våre vennepar med små barn orker ikke å flytte på seg denne kvelden, bare stress. For meg er det en vanlig dag,-bare med pinnekjøtt. :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...