Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fant i allefall en ting jeg fikk lyst på veldig fort :sjenert:

Jeg synes det er så synd de ikke har større bh-størrelser for det er så mye fint undertøy der!

Skrevet

Pleier ikke katalogen å bli sendt ut i romjula?

Enig med deg, Pepperkake, fint undertøy og fin pris også, bare ikke for oss som trenger det :fnise:

Skrevet (endret)

Jeg bestilte denne tunikaen i både sort, hvit og grå fra forhåndskatalogen. De skulle sendes denne uka, men er nå utsatt til uke 1. (Den helt til venstre på bildet).

Og nå idag la jeg til denne oversized parkasen idag. Men jeg stusser på at det står at den er offwhite? Jeg synes den ser grå ut? (Og det er grå jeg har lyst på...).

Ellers kjøpte jeg denne kjolen til Ephelille i butikk et par dager før jul.

Skummelt mye fint man får lyst på nå når alt er nytt og alt oser vår og sommer... Jeg kommer nok til å bestille mer, men jeg venter litt. Oj, nå kom jeg på at jeg må legge inn det gratissettet også!

Katalogen pleier vel å komme i romjula, ja. Nå er jeg selv på juleferie, så jeg aner ikke hva som har dumpet ned i postkassen hjemme.

:)

Endret av Ephemera
Skrevet

Jeg fikk katalogen i dag!! :popcorn:

-kommer garantert til å bestille!

Skrevet

Jeg fikk og katalogen idag....og deler av sommergarderoben til sønnen er alt bestilt :sjenert:

Skrevet

Jeg fikk også katalogen i dag, men ble som forrige gang ny katalog kom fryktelig skuffet :forvirret: Fant bare 2-3 ting jeg likte sånn passe.

Jeg finner nesten aldri noe jeg liker i katalogen lenger, men i butikkene finner jeg masse. Og de som liksom skal ta mer og mer fra katalogene inn i butikkene?

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Jeg og ble veldig skuffet over kolleksjonen i år. Likte lite i katalogen, men sånn e d noen ganger. Smaken er som baken, delt i to. Og bra er det :)

Skrevet

Syns det var mange fine topper i katalogen nå- har bestilt en drøss... ;)

Skrevet

Endelig kommer bootcut/vide bukser tilbake. Jeg kommer til å shoppe mengder med bukser i år om ikke annet :hoppe: (Jeg kler virkelig ikke smale bukser)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...