kamela Skrevet 27. desember 2007 #1 Skrevet 27. desember 2007 Noen er veldig opptatt av at inngangen til det nye året skal feires stort, med gjester, god middag osv osv. Er det noen som bare har det som en vanlig kveld uten noe særlig ekstra?
Tabris Skrevet 27. desember 2007 #2 Skrevet 27. desember 2007 Jeg feiret med brask og bram da jeg var yngre og festet, men fant fort ut at nyttårsfestene som regel ikke var noe kjekkere enn vanlige lørdagsfester. De siste årene har vi tatt det veldig rolig siden vi har en hund som har blitt livredd raketter. Men jeg er fornøyd med å kose meg med samboer, kanskje en god film og litt digg på nyttår, jeg. Jeg er veldig glad i å se på rakettene, er det eneste.
Gjest Ballerina Skrevet 27. desember 2007 #3 Skrevet 27. desember 2007 Jeg er ikke så veldig på de store festene på nyttårsaften, heller ikke min kjære. I år skal vi opp på fjellet bare oss to, spise god mat, sende opp noen få raketter og bar kose oss. Ikke noe TV, ikke mobildekning - herlig
Adonia Skrevet 27. desember 2007 #4 Skrevet 27. desember 2007 Jeg pleier alltid å feire, er så koselig med stor middag og kalkun Og det hele pleier å ende i en stor fest med masse venner. I år skal vi på fjellet, så tror det blir veldig bra. Blir jo som en liten tur også siden vi skal være der et par dager før og etter nyttårsaften.
Arkana Skrevet 27. desember 2007 #5 Skrevet 27. desember 2007 Vi feirer med god middag (på 1. nyttårsdag, ikke nyttårsaften, det er jo det nye året og ikke det gamle vi vil feire), og har pleid å ha noen venner her de årene vi ikke feirer med familien. Det er omtrent som en julaften, bare uten gavene.
*Pepperkake* Skrevet 27. desember 2007 #6 Skrevet 27. desember 2007 Ja vi pleier å feire på en eller annen måte, enten med rolig fest med noen få venner, eller stor fest med mange venner. I år har jeg ingen planer siden mannen skal jobbe på natta, så da ender jeg sikkert opp på en fest hos noen av vennene mine tenker jeg.
Chassi Skrevet 27. desember 2007 #7 Skrevet 27. desember 2007 (endret) Vi feirer den som vi har feiret den i alle år etter at vi ble foreldre; med familie tilstede, kalkun, waldorfsalat - the whole nine yards. Raketter kl 0000 og forventningen for hva et nytt år vil by på. Endret 27. desember 2007 av Chassi
ToveM Skrevet 27. desember 2007 #8 Skrevet 27. desember 2007 Vi feirer sammen med vennepar, som har barn i samme alder som våre egne. En tradisjon vi har hatt i rundt 20 år nå, men de eldste "barna" er jo ikke lengre med...Så byttes vi om hvor vi er, og iår er det hos oss
monja Skrevet 27. desember 2007 #9 Skrevet 27. desember 2007 Vi er bare oss tre i familien på nyttårsaften. Da lager vi kalkun og spiser koselig nyttårsmiddag, sender opp noen få raketter før sengetid for minstemann (vi bor på landet så her må vi underholde oss selv) og bare slapper av og koser oss resten av kvelden. Ingen stor feiring her med andre ord.
Gjest imli Skrevet 27. desember 2007 #10 Skrevet 27. desember 2007 Vi feirer med et vennepar, middag, litt raketter og kos. Helt stille og rolig, samtidig som vi markerer det nye året.
petzl Skrevet 27. desember 2007 #11 Skrevet 27. desember 2007 Hvis jeg ikke jobber så pleier jeg å feire, men en tur på hytta med en vennegjeng er mye bedre enn å gå ut på byen og leke krampeaktig storfest...
Gjest Frk Åberg Skrevet 27. desember 2007 #12 Skrevet 27. desember 2007 Vi har pleid å invitere venner til nyttårsselskap/fest på nyttårsaften. I år skal vi derimot selv være gjester, og det blir stas. Jeg syns det er hyggelig å gjøre noe ekstra den dagen.
Wonders Skrevet 27. desember 2007 #13 Skrevet 27. desember 2007 Feirer så det dundrer fra loft til kjeller, for på nyttårsaften er det vennene mine som gjelder! I år skal vi ha masse gjester her, så stikker vi ut etterpå JIPPI!!!
Gjest Stjernedryss Skrevet 27. desember 2007 #14 Skrevet 27. desember 2007 Jeg feirer med god mat, venner og masse alkohol. Omtrent som en vanlig kveld bare med raketter i tillegg
Cata Skrevet 27. desember 2007 #15 Skrevet 27. desember 2007 Som en vanlig kveld, bare litt mer stusslig siden "alle andre" ser ut som de er sammen med noen.
Gjest Pet Skrevet 27. desember 2007 #16 Skrevet 27. desember 2007 Skal feire med kjæresten min. Sønnen min på 16 spiser sammen med oss, men forsvinner nok utpå kvelden. Kanskje kommer en venninne av oss og datteren hennes på middag. Vi pynter oss med kjole og dress, selv om det bare blir oss to! Klokka tolv tar vi med oss champagneflaska og går ut og ser på fyrverkeriet.
Meadow Skrevet 27. desember 2007 #17 Skrevet 27. desember 2007 Har ikke noe fast opplegg på nyttårsaften, det har variert mellom store fester til å sitte hjemme med bikkja i kjellern med kalkunrester I år skal jeg på kombinert middag & vennefest, og jeg gleder meg skikkelig :-D
Kayli Skrevet 27. desember 2007 #18 Skrevet 27. desember 2007 Vi pleier å feire med god middag og litt godteri utpå kvelden. Ellers gjør vi ikke så mye utav det. Sender opp noen få raketter og har stjerneskudd. Har vært hjemme hos oss selv etter at vi fikk barn. Før det ble det gjerne mer fest på nyttårsaften. Nå liker jeg å være sammen med mine nærmeste og ønske dem godt nytt år når klokka slår tolv.
Gjest Dolce Skrevet 28. desember 2007 #19 Skrevet 28. desember 2007 Feirer både sammen med familie og venner. Samles for å spise kalkun og for å se på fyrverkeriene.
Pusemor Skrevet 28. desember 2007 #20 Skrevet 28. desember 2007 Vi feirer sammen med et vennepar. Byttes på hvor vi er og i år er vi hjemme hos oss. Skal ha god mat og drikke. Vi har hund og katt og det har de også, så vi tar det rolig og tar hensyn til dyra våre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå