Gjest Anonymous Skrevet 21. april 2003 #1 Skrevet 21. april 2003 Jeg har begynt å få endel vann i kroppen tror jeg..Ser det på sokkekantene og sånt. Er det noe man kan gjøre for å bli kvitt dette vannet?
Gjest Anonymous Skrevet 21. april 2003 #2 Skrevet 21. april 2003 For å fjerne vann fra kroppen kan du drikke vanndrivende te, ta en tablettkur eller få en lymfedrenasje. Å gå hjelper også lymfesystemet til å fjerne overflødig vann. Noen anbefaler også å drikke mye vann for å fjerne vann fra kroppen.
Gjest Anonymous Skrevet 21. april 2003 #3 Skrevet 21. april 2003 Takk for svar Julienne Er det noen spesiell tablettmerke du vil anbefale? Lymfedrenasje er ikke noe som frister for å si det sånn, så det må nok bli tabletter eller noe tror jeg.
Englepusen Skrevet 21. april 2003 #4 Skrevet 21. april 2003 Uvalette er et naturlegemiddel som er vann drivende. Selges på apotek og i butikker tror jeg. Du kan jo prøve det. Ellers har gjerne helsekosten noe.
Gjest Anonymous Skrevet 21. april 2003 #5 Skrevet 21. april 2003 Jeg vet ikke helt hvilke merker som er best, prøvde selv Bio Drain en gang, men er ikke sikker på om det ga noe resultat. Du kan evt prøve Venastat som er ment å hjelpe på hevelser i bena. Av andre typer finnes Aquamin og Aqua min total. Du kan jo se på noen av produktene på Sunkosts sider. Der finner du info om vanndrivende midler under vektkontroll. Når du tar en tablettkur er det viktig at du tar den en stund, minst en mnd, men gjerne lengre. Grønn te skal også være vanndrivende så det kan være greit å drikke det. Du får kjøpt ulike vanndrivende midler på apotekene, Vita og helsekostbutikker.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå