Gå til innhold

Hvilken er deres favoritt juledag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Selv liker jeg best 1. juledag. Bare labbe rundt i pysjen hele dagen, "leke" med julegavene og spise masse deilige rester.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er helt enig. Liker aller best å slappe av hjemme, se på julefilmer på TV, leke med lekene og spise god mat...

..uheldigvis blir vi ofte invitert til foreldre e.l juledagene...

Skrevet

Jeg er enig med deg Lilla Gorilla.

1. juledags formiddag er deilig. Men her må vi ut av pysjen utover ettermiddagen, for da venter det juleselskap hos svigerfamilien. Det skjer ikke så mye mer 2. juledag, men det er noe eget med 1. dag.

Skrevet

Lille julaften!

Forventningene er høye og når kvelden nærmer seg er det bare å slappe av og vente :)

Skrevet
Lille julaften!

Forventningene er høye og når kvelden nærmer seg er det bare å slappe av og vente :)

Signerer denne!

Vi spiser dessuten favorittjulematen hjemme hos mamma lille julaften hvert år.

:hjerte:

Skrevet

Hvis vi ser bort fra julaften, så er vel 1. juledag best. I likhet med julaften kler vi oss pent, spiser stor kalkunmiddag med god dessert, koser oss sammen med spill og/eller filmer og bare nyter julestemningen.

Gjest Frk Åberg
Skrevet

Jeg liker også 1. juledag best. Sove lenge, spise lang og god frokost, rusle en tur, og så tilbringe resten av dagen i sofaen med en god bok, et spill eller noe man har fått til jul.

Skrevet

Liker best lille julaften, men av juledagene er 1. dag best.

Skrevet

Bortsett fra lille julaften er min favoritt 1. juledag. Til nå har vi blitt bedt bort på middag 1. juledag, men fra neste år blir et slutt på det. Da skal vi bare være hjemme og kose oss med rester fra julaften og gavene vi har fått dagen før - har jeg bestemt.

Gjest Stjernedryss
Skrevet

Julaften er min favorittdag. Jo mere program, jo bedre.

Skrevet

1. 2. og 3. juledag, masse besøk og gode stunder.

Skrevet

Jeg liker julaften best. Foruten den dagen, ser jeg bare frem til hverdagene begynner igjen.

Skrevet

Lille julaften (da er jeg som regel nettopp innlosjert hos familien) og 2. juledag (fest med gamle venner)

Gjest Stjernedryss
Skrevet
Jeg liker julaften best. Foruten den dagen, ser jeg bare frem til hverdagene begynner igjen.

Jeg og, men det er fordi jeg er på juleferie med familien og kjeder livet av meg. :Gjesp:

Skrevet

Alle dagene er gode, på hver sin måte...

Skal jeg velge en spesiell dag velger jeg meg 1. juledag.

Da har roen senket seg, og vi bare labber rundt i pyjamasen og koser oss hele dagen.

Skrevet

Jeg koser meg veldig alle juledagene, jeg, fra lille julaften og hele uka. Men, 1. juledag er spesiell. Da er spenningen utløst, ungene koser seg med de nye tingene de fikk til jul, vi spiser stor, fin frokost og får middag hos foreldrene mine.

Skrevet

Julaften og 1. juledag.

Mvh Yvonne :duskedame:

Skrevet

Kvelden på lille julaften og morgenen på julaften syns jeg er best. Liker ikke 1. juledag fordi at da jeg i julebesøk til min tante (mens jeg helst vil være hjemme å loffe, se på julefilmer og slappe av)

Skrevet

Velger meg lille julaften, forventningens dag. Alt roer seg ned, man kan kose seg litt ekstra med julemat og nyte et julepyntet hus mens man ser litt på tv og gjør de siste små forberedelsene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...