Gå til innhold

STRIKKESETT FRA EXTRA LEKER

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta mi på 10 år, fikk et strikkesett fra Extra leker til jul. En blå eske hvor det står: Learn to knit a hat & scarf.

Det står at det følger med 4 pinner. (ikke vanlig 5), en heklenål og en stoppenål.

I vår eske mangler heklenåla.. Esken var lukket godt, og posen med pinner og nål var "sveiset" - så det kan ikke være noen som har tatt heklenåla.

Problemet mitt er at det ikke finnes strikkeoppskrift inne i esken. Det ligger med et skriv på hvordan man gjør når man skal strikke.

Det står heller ikke noe om garntykkelse, så det er så vanskelig å bare legge opp til lua på "slump". En ting er at jeg kunne prøvd meg litt frem, men å drive og rekke opp flere ganger for en 10 åring - gjør at da mister hun lysten.. (det vet jeg)

Derfor lurer jeg på om det er noen her, som har kjøpt eller fått dette settet. Og som har fått med oppskrift, eller strikket lua - og vet sånn ca hvor mange masker det skal til i str 8 år.

Videoannonse
Annonse
Gjest =tentacle=
Skrevet

Dette var skikkelig dårlig. Jeg ville tatt pakken med til Extra leker og klaget, settet er jo ubrukelig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...