StSol87 Skrevet 26. desember 2007 #1 Skrevet 26. desember 2007 (endret) Har nett gått frå kjærasten, og for å vere ærlig har eg ikkje sett han etter bruddet endå, men returnerer frå juleferie imorga... Det gjer han og, og vi kjem til å bu ilag inntil at eg har funne meg nye hule. Han har sagt han skal støtte meg fullt ut, og virka fortrolig med at vi har slått opp. Det som er, er at eg har ikkje sett han sia vi slo opp, det kjem heilt sikkert til å blir veldig rart - men eg veit ikkje heilt kor eg kjem til å takle det... Eg e voldsomt gla i fyren, men med det han har gjort, og ikkje vist forbedring, så går det berre ikkje... men vil det då vere unaturlig at vi har sex? - eg er ganske sikker på at vi begge vil, men det e vel greit?? Det einaste dumme, er vel at det kanskje blir vansklegare når eg flytta inn på bokollektivet... Noko anna som ikkje blir like lett å tenke på vil kanskje ver at no ekje det gitt at det berre er meg han kan ha seg med, eller at no kan det vere at eg ikkje lenger er den "beste"... Ærk, eg HAAAATA brudd, det e fyste gongen, og eg håpa det e siste! Endret 26. desember 2007 av StSol87
Julianne Skrevet 26. desember 2007 #2 Skrevet 26. desember 2007 Spør du om det er sansynlig at dere kommer til å ha sex eller spør du om det er greit at dere har sex? I begge tilfeller er svaret ja hvis dere vil. Om det er så smart er en annen sak.
Gjest =tentacle= Skrevet 27. desember 2007 #3 Skrevet 27. desember 2007 Hvis dere fortsetter å ha sex, blir det lett veldig uklare grenser og forventninger, f.eks om hvor forpliktende forholdet er, om man må si fra hvis man dater andre, om ting som sies og gjøres blir tolket til at forholdet blir bedre og tettere igjen osv. Det kan fort ende med sjalusi, kjærlighetssorg og sårede følelser.
Duracella Skrevet 27. desember 2007 #4 Skrevet 27. desember 2007 (endret) Hvis dere fortsetter å ha sex, blir det lett veldig uklare grenser og forventninger, f.eks om hvor forpliktende forholdet er, om man må si fra hvis man dater andre, om ting som sies og gjøres blir tolket til at forholdet blir bedre og tettere igjen osv. Det kan fort ende med sjalusi, kjærlighetssorg og sårede følelser. Enig. Men kan bli bare jævlig deilig også.. men da må man legge igjen (de eventuelle) følelsene en annen plass før man møtes i senga, om du forstår. - Sex for sex, og nothing more Endret 27. desember 2007 av Duracella
Gjest Gjest Skrevet 29. desember 2007 #5 Skrevet 29. desember 2007 På bakgrunn av dette og det tidligere innlegget ditt så er ikke det å ha sex med han så veldig lurt. Da får jo han i pose og sekk. Han virker jo ikke så veldig lei seg for at du har gjor det slutt da tydeligvis. Heldig fyr a gitt som nå kan få sex av deg samtidig som han kan sexschatte og evt. møte jenter fra nettet. Dessunten sitter han jo igjen med makten... og "the upper hen"..... vil du det da for et simpelt knull??? Personlig har jeg god erfaring å ha sex med en ex som jeg fremdeles har følelser for.... det har bare gitt meg rynker og gråe hår!!! Unner ikke noen det samme. Man tror man klarer å ta kontrollen, men følelser ødelegger nok den illusjonen etterhvert!!
Gjest anony Skrevet 30. desember 2007 #6 Skrevet 30. desember 2007 Jeg ser du også har lagt ut et annet innlegg før. Jeg vil absolutt IKKE anbefale deg å ha sex med fyren! Dere har jo gjort det slutt. Han får jo det akkurat slik han vil da. Frihet til å gjøre akkurat det han vil, og samtidig ha deg å dele seng med...når han vil. Personlig skjønner jeg ikke helt hvordan du kan klare å bo sammen med ham i det hele tatt nå når dere har slått opp. For din del kan det nok bli enda verre å flytte fra ham når dere fortsetter å ha sex. Og du sier at du skal flytte på kollektiv - skal du da fortsette å komme hjem til han for å få sex? Og samtidig vil han sannsynligvis ha sex med andre kvinner. Men om du selv klarer å distansere deg såpass at det bare er sex, uten følelser, så kan det jo gå greit. Men du sier jo selv at du er glad i ham. Så på grunnlag av dette innlegget og det du har lagt inn tidligere, vil jeg absolutt fraråde deg å ha sex med ham! Men alt er jo selvfølgelig opp til deg, og ham.
Gjest Gjest Skrevet 30. desember 2007 #7 Skrevet 30. desember 2007 Menn gjør seg ferdig med ting. Han er ferdig med deg. Kvinner går og håper men vil ikke innrømme det. Kvinner blir alltid såret, menn finner seg flere elskerinner.
Gjest Dolce Skrevet 30. desember 2007 #8 Skrevet 30. desember 2007 Menn gjør seg ferdig med ting. Han er ferdig med deg. Kvinner går og håper men vil ikke innrømme det. Kvinner blir alltid såret, menn finner seg flere elskerinner.
Gjest Begonia Skrevet 30. desember 2007 #9 Skrevet 30. desember 2007 Jeg har et relativt ferskt brudd bak meg. Og jeg bodde sammen med eks noen uker etter bruddet. Dette for å få ryddet opp i en del praktiske ting. Vi var og er gode venner. Men jeg tenkte ikke tanken engang om å ha sex med ham etter bruddet. Bruddet satte meg i en svak og utsatt posisjon. Følte meg verdiløs og mislykket. Og jeg trengte lang tid til å bearbeide mine egne følelser. Skulle jeg hatt sex med ham da, er jeg redd det hadde forsterket de vonde følelsene mine. Det handlet vel om å sette grenser for meg selv og mitt liv. Det var også viktig for meg å komme meg videre i livet. Jeg klarer ikke å bli ferdig med et forhold, og gå videre, så lenge jeg fremdeles har sex med eksen. Jeg har også lest det tidligere innlegget ditt. Og det virker som om han bare leker med deg, og utnytter deg. Du må selvsagt ta dine egne valg. Men jeg hadde aldri giddet å ha sex med en som oppfører seg som din eks. Det virker for meg som om du er for god for en slik fyr. Du fortjener noe bedre (og det er det vel lite trolig du får så lenge du henger fast hos eks).
Gjest NN Skrevet 30. desember 2007 #10 Skrevet 30. desember 2007 Menn gjør seg ferdig med ting. Han er ferdig med deg. Kvinner går og håper men vil ikke innrømme det. Kvinner blir alltid såret, menn finner seg flere elskerinner. Ja, dette kan jeg skrive under på
Gjest *nurket* Skrevet 30. desember 2007 #11 Skrevet 30. desember 2007 Etter at min daværende samboer ønsket å gjøre slutt på forholdet, hadde vi sex et par ganger etterpå. Godt var det jo, men det var også årsak til forvirring. HAN trodde nemlig at dette var et tegn på at vi skulle ordne opp i ting, uten å si noe til meg. Jeg tolket det ikke sånn, så på det som sex (selv om jeg i utgangspunktet ville ha han tilbake).
Gjest Mysticgirl Skrevet 30. desember 2007 #12 Skrevet 30. desember 2007 Er det slutt så er det slutt, å fortsette å ha sex med han er ikke lurt så lenge du kanskje ikke er helt ferdig med han? Finn deg heller en annen å ha deilig sex med
Suki Skrevet 2. januar 2008 #13 Skrevet 2. januar 2008 Jeg og eksen fortsatte å ha sex selv om vi begge hadde funnet nye å ha sex med.. funket fint helt til jeg fant ut at han hadde noe fast med hun nye han hadde sex med.. det ble ikke særlig kult, da jeg på en måte trodde at jeg fortsatt "hadde han" siden vi tross alt hadde sex og det var jeg som hadde slått opp. sex etter at det er blitt slutt er nok ikke særlig lurt nei, som nevnt, uklare grenser
Pia Sava Skrevet 2. januar 2008 #14 Skrevet 2. januar 2008 Har nett gått frå kjærasten... ...men vil det då vere unaturlig at vi har sex? Ja, jeg mener det er unaturlig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå