Gjest Starkitten_ii Skrevet 26. desember 2007 #1 Skrevet 26. desember 2007 Jeg har nylig blitt singel etter å ha vært i ett forhold i 4 år... Jeg traff tilfeldigvis på en mann som jeg hadde lyst å gå på date med. Jeg traff ham forrige uke og jeg var hos ham i går da han skulle ha middagsbesøk som han ville ha meg med på. Hans søsken kom på besøk senere på kvelden med drikke og de var allerede i ganske godt humør. Jeg freaket litt ut da jeg hørte de skulle komme og hilse på meg (de var så nysgjerrig) Jeg har skjønt at han har fortalt familien og alt om meg...selv om jeg synes det var litt tidlig. Anyway, vi festet til langt på natt og jeg overnattet. Under besøket ville han hele tiden holde hånden min, kose med meg, fortelle han var glad i meg osv. Jeg synes det var litt ubehagelig foran familien...men er ikke det jeg tenkte på. Han fikk tidlig sms fra sønnen som ikke ville være hos moren lenger, så de skulle komme nesten med en gang. Det gjorde at han ble litt stresset og jeg måtte jo gå tidlig. Jeg sendte en sms i 16 tiden og han har fortsatt ikke svart meg og i de siste timene har jeg tenkt på alt mulig rart. Slik som at han egentlig ikke liker meg... bla bla... er så lei meg Endelig har jeg funnet en mann det "klikker" med...og så skjer dette. Han reiser til utlandet i jobb sammenheng i morgen og er ikke tilbake før i midten av januar... så tror ikke jeg kommer til å høre så mye fra ham... Vet ikke helt hva jeg vil med innlegget mitt.... jeg er ikke vant til å date og jeg er sååå forbaskade frustrert!! Noen som har noen tanker...?
Cognizance Skrevet 27. desember 2007 #2 Skrevet 27. desember 2007 Jeg sendte en sms i 16 tiden og han har fortsatt ikke svart meg og i de siste timene har jeg tenkt på alt mulig rart. Slik som at han egentlig ikke liker meg... bla bla... er så lei meg Endelig har jeg funnet en mann det "klikker" med...og så skjer dette. Han reiser til utlandet i jobb sammenheng i morgen og er ikke tilbake før i midten av januar... så tror ikke jeg kommer til å høre så mye fra ham... Vet ikke helt hva jeg vil med innlegget mitt.... jeg er ikke vant til å date og jeg er sååå forbaskade frustrert!! Noen som har noen tanker...? Jeg tenker at mest sannsynlig er han flau over alt han sa og gjorde i fylla og gleder seg til å gjømme seg i det store utlandet :-P Men generelt, to regler for vellykka dating, slik mitt (riktignok syltynne) erfaringsgrunnlag tilsier: 1. Det er om å gjøre å fortolke minst mulig. *Spesielt* når det gjelder (mangel på) elektronisk kommunikasjon. Sjansen for å konkludere feil er mye større enn sjansen for å konkludere riktig. Tid brukt til å (over)analysere er derfor stort sett bortkasta. 2. Det er om å gjøre å forvente minst mulig. Forventninger leder til skuffelse, at man blir såra, eller at den andre føler seg pressa (ut). Lev i nuet og ta et øyeblikk av gangen.
Starkitten Skrevet 27. desember 2007 #3 Skrevet 27. desember 2007 Takk for innspill Jeg tenkte også i de baner at han ble litt flau over hvor full han ble.. men det virket ikke på han at han var flau... Jeg fikk en sms i 06 tiden hvor det stod han var veldig dårlig. Så jeg svarte at det var sikkert tilpass... og det ble noen par smser frem og tilbake frem til flyet gikk. Ellers sitter jeg her da, lurer på hva som skjer videre og ergrer meg litt...
Gjest roberto Skrevet 2. januar 2008 #4 Skrevet 2. januar 2008 Takk for innspill Jeg tenkte også i de baner at han ble litt flau over hvor full han ble.. men det virket ikke på han at han var flau... Jeg fikk en sms i 06 tiden hvor det stod han var veldig dårlig. Så jeg svarte at det var sikkert tilpass... og det ble noen par smser frem og tilbake frem til flyet gikk. Ellers sitter jeg her da, lurer på hva som skjer videre og ergrer meg litt... ¨ Synes du burde se etter en annen. ikke verdt å vente på ham.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå