Gå til innhold

6-åringen min vil kke på SFO

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter her med litt dårlig samvittighet. Det har seg sånn at 6-åringen min skal på SFO i morra, men på en annen skole.(De samarbeider i ferier) Han ligger nå i senga si og gråter og sier at ha ikke vil på SFO i morra. Jeg har har snakket med han og prøvd å få ut av ham hvorfor han ikke vil. Men han sier bare at han har ikke har noe å gjøre der. Føler at det er for dårlig unnskyldning på en måte for ikke å dra dit, hvis dere skjønner hva jeg mener. Jeg vet jo at det er mange ukjente barn og voksne der og at han kanskje kan føle seg litt "alene" på en måte. At han kanskje gruer seg litt. Uff, ikke så greit å være en liten gutt på 6år.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det andre kjente barn du vet skal dit som du kan "friste" ham med?? Jeg skjønner godt at han ikke vil hvis det er et fremmed sted og han ikke kjenner noen der.

Skrevet

Takker for svar.

Jeg sendte melding til mammaen til bestekameraten tidligere i dag, og fikk vite at han ikke skulle dit. Så gutten min var nok litt ekstra lei seg for dette. Ellers så vet jeg ikke om noen andre som han kjenner som skal dit.

Men så skjer det, jeg får sms fra mammaen til bestekameraten om at han skal dit allikelvel. Gjett om gutten min og jeg ble glade :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...