Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har nettopp sjekket "årsregnskapet" mitt her i huset og har brukt mye penger på strøm i år synes jeg, vi er riktignok en familie på 4 men det er jo så mange tilbydere av strøm at jeg blir tussete, ikke nok med at det er mange tilbydere men de har jo så mange forskjelllige produkter også!

Har i dag Ustekveikja men aner ikke hvordan de ligger an og om jeg bør bytte og i så fall til hva... Noen som har sjekket litt og vil gi meg noen gode råd for 2008?

Har en grei økonomi så jeg føler ikke jeg trenger forutsigbarheten fastprisen gir.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For det første bør du se på om dere trenger å bruke så mye strøm.

*Hvilken oppvarming har dere. Kan dere endre noe der

*Hvor stort er huset /leiligheten

*er det vareme på rom som sjelden er i bruk?

*Slår dere av lys i rom som ikke er i bruk?

Vi er en familie på 5 som bor i enebolig på 220m2

I løpet av året bruker vi ca 18 000 kWh, men da har vi vedfyring som hovedvarmekilde.

Ellers er denne siden kjekk

Skrevet

Vi har en enebolig på 250 kvm og er flinke til å lukke dører/holde ubrukte rom avstengt. Det er dog ikke så mange dessverre og vi slukker alltid lys etter oss der vi ikke er. Men vi har (dessverre) fliser i alle gulv og disse blir varmet på varmekabler, nå har vi skrudd ned termostaten litt og fyrer derfor med ved men da MÅ man ha tøfler på bena ellers blir man jo kald.

Gjest Blondie65
Skrevet

Jeg har Norgesenergi, og siden jeg er LO-medlem har jeg tilbud om Topp5 garanti. Dvs. at prisen alltid skal være blant de 5 billigste på Norpool sin børs. Det hender jeg får telefoner fra andre strømleverandører og de gir seg med en gang når de hører hvem jeg er kunde hos.

I tillegg til strøm fyrer jeg med ved i de kaldeste månedene og jeg bruker tidsur på varmeovnene slik at det blir nattsenking av temperaturen. Jeg velger å ha det litt kaldt og heller kle på meg og bruke pledd i godstolen for å holde strømforbruket nede. Jeg gjør klesvask en gang pr uke og da vasker jeg 3 maskiner og tørker en full tørketrommel. Resten blir hengt opp til tørk og da slipper jeg også stryking av skjorter.

Skrevet

Her -> Strømpriser, kan du legge inn hvilket selskap og hvor mye strøm du bruker nå, og se hvor mye du kan spare på å velge noe annet. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...