nynne Skrevet 26. desember 2007 #1 Skrevet 26. desember 2007 (endret) Jeg lurer på hva Moisture Defense Antioxidant Serum fra MD formulations koster her i Norge?? Har hatt en prøve på denne, og blitt helt avhengig.. Nå er jeg gått tom og trenger sårt en ny. Siden det tar tid å få fra utland, vil jeg vurdere å kjøpe i hudpleiesalong, men dte avhenger jo litt av pris også Veldig takknemlig for svar!! Endret 26. desember 2007 av nynne
Gjest Morgan le Fay Skrevet 26. desember 2007 #2 Skrevet 26. desember 2007 Jeg mener å huske at den koster 598? :klø:
KristineT Skrevet 26. desember 2007 #3 Skrevet 26. desember 2007 Hva slags produkt er det som du liker så godt?? Jeg elsker nemlig renseprodukta til md formulation og kunna tenkt meg å prøve flere produkter fra det merke...
Gjest Morgan le Fay Skrevet 26. desember 2007 #4 Skrevet 26. desember 2007 Hvis du spør trådstarter, står det jo i første linje av innlegget? :klø: Jeg liker selv Continuous Renewal Complex og Moisture Defense-masken. Jeg har tørr og sensitiv hud uten andre problemer enn tørrheten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå