majan Skrevet 26. desember 2007 #1 Skrevet 26. desember 2007 vi har fått tur til gran canaria i februar - har aldri vært i syden på den tid av året - men hvilke temperatur er det der nede på den tiden??? er badevannet ok??? hva slags klær skal jeg pakke ned??? det pleier jo være en del kjøligere på kveldene
Gjest Gjest_Gyda_* Skrevet 27. desember 2007 #2 Skrevet 27. desember 2007 Her er en link hvor du kan se gjennomsnittstemperaturer på Gran Canaria - og værvarslet for de nærmeste dagene. I disse dager er det meldt at det skal være 20-21 grader. http://www.ticket.no/no/guide/wdest.html?i...ype=CountryPart For februar ligger dagtemperaturen på 22 grader. Dette er mest sannsynlig oppe ved Las Palmas. Holder du til sør på øya - Puerto Rico-området så kan du plusse på noen grader ("alltid" varmere i Puerto Rico-området enn nord på øya)
Gjest lissi32 Skrevet 27. desember 2007 #3 Skrevet 27. desember 2007 vi har fått tur til gran canaria i februar - har aldri vært i syden på den tid av året - men hvilke temperatur er det der nede på den tiden??? er badevannet ok??? hva slags klær skal jeg pakke ned??? det pleier jo være en del kjøligere på kveldene Jeg har vært på Tenerife flere ganger på denne tiden og alltid hatt nydelig vær. Bading på dagen, og på kvelden trenger man en liten jakke over skuldrene. Det er alltid noen grader mer enn det står, kan ofte plusse på 3-5 grader. Helt nydelig tid å reise på når det er som verst i Norge, heldiggrisene:O)
Gjest Gjest Skrevet 29. desember 2007 #4 Skrevet 29. desember 2007 Ville i hvertfall hatt langbukse og genser (fleese) til kvelden. Vi var på Lanzarote i februar i fjor, og endte opp med å måtte kjøpe oss noen varmere gensre!
Gjest lissi32 Skrevet 29. desember 2007 #5 Skrevet 29. desember 2007 Ville i hvertfall hatt langbukse og genser (fleese) til kvelden. Vi var på Lanzarote i februar i fjor, og endte opp med å måtte kjøpe oss noen varmere gensre! Jeg har også vært på Lanzarote i februar og jeg holdt på å fryse ihjel. Det er utrolig mye vind der, så blir ganske kaldt:O)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå