Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

vi har fått tur til gran canaria i februar - har aldri vært i syden på den tid av året - men hvilke temperatur er det der nede på den tiden???

er badevannet ok??? hva slags klær skal jeg pakke ned??? det pleier jo være en del kjøligere på kveldene

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Gyda_*
Skrevet

Her er en link hvor du kan se gjennomsnittstemperaturer på Gran Canaria - og værvarslet for de nærmeste dagene. I disse dager er det meldt at det skal være 20-21 grader.

http://www.ticket.no/no/guide/wdest.html?i...ype=CountryPart

For februar ligger dagtemperaturen på 22 grader. Dette er mest sannsynlig oppe ved Las Palmas. Holder du til sør på øya - Puerto Rico-området så kan du plusse på noen grader ("alltid" varmere i Puerto Rico-området enn nord på øya)

Skrevet
vi har fått tur til gran canaria i februar - har aldri vært i syden på den tid av året - men hvilke temperatur er det der nede på den tiden???

er badevannet ok??? hva slags klær skal jeg pakke ned??? det pleier jo være en del kjøligere på kveldene

Jeg har vært på Tenerife flere ganger på denne tiden og alltid hatt nydelig vær.

Bading på dagen, og på kvelden trenger man en liten jakke over skuldrene.

Det er alltid noen grader mer enn det står, kan ofte plusse på 3-5 grader. Helt nydelig tid å reise på når det er som verst i Norge, heldiggrisene:O)

Skrevet

Ville i hvertfall hatt langbukse og genser (fleese) til kvelden. Vi var på Lanzarote i februar i fjor, og endte opp med å måtte kjøpe oss noen varmere gensre!

Skrevet
Ville i hvertfall hatt langbukse og genser (fleese) til kvelden. Vi var på Lanzarote i februar i fjor, og endte opp med å måtte kjøpe oss noen varmere gensre!

Jeg har også vært på Lanzarote i februar og jeg holdt på å fryse ihjel. Det er utrolig mye vind der, så blir ganske kaldt:O)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...