Gå til innhold

Traumatisk opplevelse for

Fremhevede innlegg

Skrevet
Jeg fortalte gutten min på seks år at Ole Brum blir skutt av biene i den filmen, og han bare lo.

Jezzes

jeg har virkelig innflytelse.,.,

Videoannonse
Annonse
Gjest Stjernedryss
Skrevet
Ta det med ro damer.

Ikke er jeg en dårlig mor og ikke bruker jeg ordet "traumatisk" i hytt og pine heller..det bare ble slik uten at jeg håner noen av den grunn..slapp aaa ;)

Ikke gidd diskutere det en gang heller, dette ble nemlig litt for DUMT..

Jeg mener ikke at du håner noen, men kanskje litt hønemor?

Skrevet
Ta det med ro damer.

Ikke er jeg en dårlig mor og ikke bruker jeg ordet "traumatisk" i hytt og pine heller..det bare ble slik uten at jeg håner noen av den grunn..slapp aaa ;)

Ikke gidd diskutere det en gang heller, dette ble nemlig litt for DUMT..

Enig!!

Dette er den merkeligste diskusjonen jeg har sett....

Jeg er helt enig og jeg hadde aldri tatt sønnen min med på en film der en av de han er "glad i" blir drept så det har jeg full forståelse for og støtter 100%!!

Skrevet

Jeg har sett denne filmen i dag, og det er ikke engang sant at Ole Brum blir skutt. Han blir bedøvet og det blir faktisk sagt på filmen at han våkner snart.

Ellers er det nok greit at man tar en prat om hva som er film og hva som er realitet før en kinotur, selv om det er en tegnefilm.

Skrevet

Jeg må si jeg reagerte da jeg leste at de faktisk har laget en barnefilm hvor Ole Brum blir skutt og drept. Det ville vært et godt stykke over kanten for hva som er god barnefilm, vil jeg påstå - men når jeg så leser at de skjøt ham bedøvelsespil og at det ble gjort oppmerksom på at "han våkner snart", så ser jeg ikke problemet lenger.

Ellers er det ikke lett for foreldre å vite nøyaktig hva som foregår i en sterkt markedsført barnefilm uten at de går og ser den selv i forkant, og hvem av oss har gjort det noen gang?

Jeg ville tatt med mine i god tro på hva jeg trodde var en barnefilm, og jeg ville IKKE likt at det foregikk drap... skjønner godt trådstarters frustrasjon jeg og antakelig gråt seksåringen så hjerteskjærende at ingen av dem fikk med seg at det gjaldt bedøvelse og ikke død.

Gjest Gjest_Trine_*
Skrevet

Nå er det verdt å nevne at "Bee Movie" ikke nødvendigvis er en film for de yngste. Den minner jo mer om en typisk "barnefilm for voksne". Det er et hav av forskjell mellom den og f.eks "Finding Nemo".. Har selv sett den, og den har vel ikke så mye å tilby barna bortsett fra fine farger og animasjon, humoren går jo helt tapt på de små. Se heller noe annet hvis du på liv og død må ta med unger på kino.. :roll:

Skrevet

Tråden er ryddet.

M@msen - mod.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...