Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har besøkt et flott sted i utlandet (noen timer med fly), og har litt kontakt med en som bor der.

Første gangen jeg var der (6 år siden) visste vi ikke hvem hverandre var og jeg traff han ikke.

Andre gangen (5 år siden) traff jeg han for første gang, og vi flørtet bittelitt. Men vi var mest vennlige, kyssa ikke eller noe sånnt. Han var kjempehyggelig å være sammen med, vi snakket utrolig godt sammen.

Tredje gangen (3 år siden) så jeg ikke noe til han. Tenkte ikke mye på at jeg hadde truffet han der før heller.

Fjerde gangen (1 år siden) traff jeg han igjen, vi flørta litt, rotet og var mye sammen. Utvekslet telefonnummer og e-mailadresse.

Vi sender litt meldinger av og til. Har blitt gode venner, det er ikke noe klissete "savner deg" osv...

Har lyst til å flytte til dette stedet. Vet at det kan virke sånn, men det er ikke pga han... Han bor der ikke fast uansett. Selvsagt hadde det vært greit med en jeg kan støtte meg til, men jeg ville flyttet uansett. Hadde vært kjipt å komme dit, flørte mer, bli forelsket, finne ut at vi ikke passer sammen, eller at han ikke gjengjelder det og tilslutt miste han som venn. Dette vil jeg unngå...

Hadde vært koslig å blitt bedre kjent og vært "en av gutta hans". Ikke helt da, men at jeg bare var en venn...

Men er redd han skal tro jeg er en stalker som er hodestups forelsket i han og at jeg derfor vil flytte dit. Kanskje han blir redd, og synes min idè er lite smart. Tror jeg hadde følt det litt sånn hvis det var omvendt...

Har mye jeg vil spørre han om siden han vet mye om hvordan det er å bo der (han bor der lange perioder hvert år da, ikke fast).

Han vet at jeg trives veldig godt på stedet, men ingenting om flytteplaner. Har ikke tenkt å bosette meg for alltid. Men for toppen 3 måneder først, og så mer hvis jeg trives godt. Og jeg vil ikke være avhengig av han heller, fly i hælene hans hele tiden osv... Jeg vil bare bo der, uansett om han er der eller ikke.

Vet ikke hva jeg spørr om her. Hva ville dere trodd hvis dere var han? Hva ville dere sagt til han hvis dere var meg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville sendt en mail og skrevet at jeg vurderte å flytte dit for tre måneder, også ville jeg kjørt på med alle mulige praktiske spørsmål. Så ville jeg latt det være opp til ham å tilby seg å eventuelt hjelpe meg med praktiske ting.

Også ville jeg spurt meg selv om jeg virkelig ville flytte dit hvis det viser seg at han ikke har lyst til å være en del av omgangskretsen min der.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...