Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen skulle kjøpe parfyme til meg, og sa til dama i butikken at han skulle ha en parfyme som heter J'adore.

Dama pekte på en eske og mannen kjøpte denne.

Jeg pakker den opp på julaften, og ser det er deodorant spray (100 ml flaske).

Jeg har ikke tatt av plasten men er usikker på om den kan byttes, spesielt siden den er kjøpt på taxfree mellom Sandefjord/Strømstad.

Er dette like bra som parfyme, er det dama som har vist han feil eller viste hun rett?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Mannen skulle kjøpe parfyme til meg, og sa til dama i butikken at han skulle ha en parfyme som heter J'adore.

Dama pekte på en eske og mannen kjøpte denne.

Jeg pakker den opp på julaften, og ser det er deodorant spray (100 ml flaske).

Jeg har ikke tatt av plasten men er usikker på om den kan byttes, spesielt siden den er kjøpt på taxfree mellom Sandefjord/Strømstad.

Er dette like bra som parfyme, er det dama som har vist han feil eller viste hun rett?

Det er jo feil, men den går an å brukes som parfyme. Men det er dama som har vist feil, hun burde ha tatt å gitt han det. Du vet menn, de er ikke i stand til å klare å kjøpe noe til oss. He he. Ja hørtes umulig ut å bytte, ettersom det er taxfree. Men den kan brukes som parfyme, bedre det enn deodorant fordi disse parfyme deodorantene inneholder ikke aluminiumsklorid.

Skrevet

Den er like bra, den er bare ikke like sterk, og derfor bruker man jo mer.

Så om ikke lenge må du ta saken i egene hender, å ikke bruk mye av parfymen. Ikke kjeft på mannen da, lille deg, for han lyttet til sin kone, og den som var proffesjonell, og kjøpte hva han fikk vite var rett, stakkar, han var pliktoppfyllende og snill. Når den som skal lissom være proff driter på draget, hva skal man gjøre da? Man vil jo være hjelpsom som mann...ville jeg tro.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...