Gjest Gjest_Mille_* Skrevet 26. desember 2007 #1 Skrevet 26. desember 2007 Vi reiser bort i morgen tidlig og blir borte tre dager. Min mor skal bo hos oss å passe på pusen. Han har vært hos henne før, men det er en stund siden så jeg vet ikke om han kjenner henne igjen. Han er ikke redd fremmende, men har trekker seg unna når vi har besøk. Pus er en skikkelig utekatt og blir fort urolig om han ikke får gå ut. Tror dere det er greit at min mor slipper ut katten når hun er på jobb? Vi pleier å gjøre det. Han kan ikke begynne å lete etter oss andre plasser siden det ikke er vi som er hjemme?
*Pepperkake* Skrevet 26. desember 2007 #2 Skrevet 26. desember 2007 Nei det skal gå fint! Det har vi alltid gjort uten problem.
Catzy Skrevet 26. desember 2007 #3 Skrevet 26. desember 2007 Så lenge hun forer ham som normalt og koser litt med ham, så kommer nok pusen hjem igjen hver dag uten problem.
Gjest Gjest_Mille_* Skrevet 26. desember 2007 #4 Skrevet 26. desember 2007 Takk, da føler jeg meg tryggere på det. Tenker det er det beste for pus også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå