Gjest Gjest Skrevet 26. desember 2007 #1 Skrevet 26. desember 2007 (endret) Jeg har aldri gjort dette før, og skjønner ikke hvor jeg skal skrive hva Øverst står det (og dette er ikke på selve giroen, så skjønner ikke hvorfor jeg skal skrive noe der, for den kommer jo ikke til å bli sendt, siden strimlen jeg skal rive av er under dette). Men der står det iallefall : "beløp:....." og "betalerens kontonr...." her skjønner jeg jo at jeg skal skrive inn hvor mye jeg skal betale og kontonummeret mitt. På selve giroen står det: "belast konto:......" (hva skal jeg skrive her?) også står det "kroner", og her lurte jeg på om jeg skulle skrive hvor mange kroner jeg skal betale, eller skal det bare stå sånn der? Jeg har aldri betalt med giro før, hehe.... Bilde over det hele (det er tatt fra siden) http://i21.photobucket.com/albums/b272/Nat...tAttachment.jpg Bilde gjort om til link i hht KG's regler. Tabby, mod Endret 26. desember 2007 av Tabby
Gjest Tigerjente Skrevet 26. desember 2007 #2 Skrevet 26. desember 2007 Kan du ikke betale den i nettbanken? Der det står kr, kan du velge hvor mye du skal betale, minimumsbeløp er vel 100 eller 50. Og på belast konto er det ditt kontonr som skal stå.
Gjest puselabb Skrevet 26. desember 2007 #3 Skrevet 26. desember 2007 Hvorfor i all verden betaler du den ikke i nettbanken? Uansett; Det viktigste er vel at du får med ditt kontonummer og beløpet du vil betale på selve giroen (ved "belast konto" skriver du ditt kontonr. og ved "kroner" skriver du inn beløpet) Men nå er ikke jeg helt sikker, siden jeg aldri har gjort dette. Har alltid betalt alt på nettbanken. Trodde igrunn alle gjorde det nå jeg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå