Felix Skrevet 21. april 2003 #1 Skrevet 21. april 2003 Hei. Jeg gifter meg med min kjære den 9. august 2003. Og jeg skulle gjerne ha vært så lekker som mulig på håret. Min faste frisør er god på klipp og farge, men ikke håroppsett. Er det noen riktig bra "brudefrisører" i Oslo sentrum - Oslo vest? Lurer også på hvor mange brudekjolesalonger som er rundt i sentrum, og om noen av de utmerker seg på noen måte? Har sett kjoler fra Paloma Blanca som jeg liker. Fører noen i Oslo dette? Og hvorfor er det så vanskelig å få tak i brudepikekjoler brukt? Er det vanlig å bare leie? Trenger en str 92 og en i str 160. Vi skrev invitasjonene i natt.. Og vi ble så fornøyd!! (Skryt Skryt.. ;-) ) Lagde alt fra bunnen av. Kjempe gøy. Jeg har egentlig 1000 spørsmål, men jeg får komme tilbake til de etterhvert. Obs, noen her som har smakt og sett bryllupskaken fra Pascal? Vi lurte på å bestille den. Ellers har vi bestemt oss for sted, men har ikke riktig avklart meny. Dessuten haster det vel med å legge ut ønskelister på Glassmagasinet og Tilbords, nå som invitasjonene blir sendt? Er det noe mer jeg burde tenke på nå? Er jeg sent ute med kjole?? Er litt nervøs også..
millamin Skrevet 21. april 2003 #2 Skrevet 21. april 2003 Hei ! Jeg dro til Lilly`s i København og kjøpte brudepikekjoler. De har akkurat de samme kjolene i Norge , men her koster de 1300,- og i Danmark betalte jeg 575,-. Skulle ha 3 kjoler i str. 14 og 16 år - så for oss lønte det seg med en Danmarkstur. Ellers finnes det mange søte og enkle ( tro det eller ei) i utvanderer butikkene. Send meg gjerne en pm så skal jeg gi deg noen tips. Lykke til :D
14062003 Skrevet 21. april 2003 #4 Skrevet 21. april 2003 Er det noen riktig bra "brudefrisører" i Oslo sentrum - Oslo vest? Jeg kan bare anbefale "min egen" frisør. Lokasjonen er ikke den beste, men servicen og resultatet tilsvarende bedre! Det viktigste for meg er at hun hører på hva jeg ønsker, samtidig som hun bare går med på ting som får meg til å se bra ut :-) Katinka på Leslies Byporten er fantastisk! Lurer også på hvor mange brudekjolesalonger som er rundt i sentrum, og om noen av de utmerker seg på noen måte? Søk på http://www.gulesider.no og du vil se at det er mange... Brudekjolen (ligger ved stortinget) er vel av de større? Obs, noen her som har smakt og sett bryllupskaken fra Pascal? Vi lurte på å bestille den. Ja, vi smakte den på brudeshowet som var i februar. Nydelig kake. Nå vet jeg ikke noe om hvordan Pascal jobber, men jeg vil fortelle om vår seriøse bryllupskakebaker. For 3 etasjer (50-60 pers) betaler vi nesten 2.500 kr - hvilket vel er rimelig? Først ble vi innkalt til møte med konditoren og regnet med at det var alt, men neida. Først måtte vi se masse bilder av hva han hadde laget før. Så måtte vi høre på masse anbefalinger og til slutt forslag til fyll og pynt. 1,5 time tok det møtet! Lite ble avklart, men vi må komme tilbake for å smake på flere typer fyll. Han nektet å lage kake uten at vi prøvesmakte først! Og på toppen skal vi ha sukkerblåste figurer 8)
Felix Skrevet 21. april 2003 Forfatter #5 Skrevet 21. april 2003 Kaken fra Pascal er på 3 etasjer, og med en svane i hvit sjokolade på toppen. Pris 2.500,- (40 personer) Det inkluderer prøvesmaking. Deres konditor høres jo bare fantastisk ut da! Hva har dere valgt av fyll? Er det ikke frukt i Pascal sin? Var den god? Brudepikekjoler har jeg allerede sett på Lilly.dk Se min favoritt!!! Men på nettet er det ganske vanlige priser, ikke spesielt billig. Er den billigere i butikken?
Gjest Sidsel Skrevet 21. april 2003 #6 Skrevet 21. april 2003 Hei! Jeg kan bare anbefale deg å gjøre det samme som vi gjorde: Kontakt BryllupsCompagniet. Vi har fått enestående god hjelp der - de har knallkontakter og hjelper med kjempepriser. Har spart oss for masse av både stres, hjertebank og kvaler. En venn av oss brukte dem til sitt bryllup, og vi fant ut at vi ville bruke dem også! De kan treffes på: Jeg vet de har veldig mye å gjøre, men ta kontakt likevel, du kan være heldig!! Klem og lykke til!
Gjest Anonymous Skrevet 21. april 2003 #7 Skrevet 21. april 2003 "På håret" er spesialister på brudeoppsett og sminke. De har nettopp åpnet en ny salong i Bogstadveien med stort eget vip rom hvor du kan skifte og være for deg selv!! Ellers så har de en salong ved rådhuset og en i Ruseløkkeveien også. Christiane brudesalong i Vika er den eneste salongen på Østlandsområdet som fører Paloma Blanca kjoler. En venninne av meg skal gifte seg i kjole fra Paloma 14.6. Kjempeflott kjole! Pascal er en klasse for seg... Lykke til med bryllup.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå