Elle Melle Skrevet 26. desember 2007 #1 Skrevet 26. desember 2007 Hva i alle dager kan man servere til sjokolademousse når man har glemt å kjøpe tilbehør? Jeg ville nok valgt frisk frukt/bær hvis jeg kunne handlet i dag, men det er jo ikke aktuelt. Jeg har frosne jordbær, blåbær og multer og kremfløte, men tenker at f.eks. jordbærsaus blir litt feil? Foreløpig har jeg kommet fram til den kreative idéen: Kaffe servert ved siden av. Hva pleier du å servere ved siden av?
Brunhilde Skrevet 26. desember 2007 #2 Skrevet 26. desember 2007 Jeg syns at en skikkelig god sjokolademousse ikke skal ha noe annnet enn kaffe, evt litt pisket krem ved siden av.
Gjest Eurydike Skrevet 26. desember 2007 #3 Skrevet 26. desember 2007 (endret) Jamie Oliver kombinerer disse småkakene med sjokolademousse i en av bøkene sine. Ellers er jeg enig i at man egentlig ikke trenger noe ekstra tilbehør til sjokolademousse - jeg pleier bare evt å bruke noen friske bringebær til (men det er om sommeren). Edit: Endret lenke. Endret 26. desember 2007 av Eurydike
Mini_me Skrevet 27. desember 2007 #4 Skrevet 27. desember 2007 Vi bruker ofte kransekakestenger til sjokolademoussen vi...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå