Kaffeavtalen Skrevet 26. desember 2007 #61 Del Skrevet 26. desember 2007 Gratulere så masse som mormor, og hils de nybakte foreldrene fra oss på Kvinneguiden som tenkte på dem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helen Skrevet 26. desember 2007 #62 Del Skrevet 26. desember 2007 Gratulerer så mye Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 26. desember 2007 #63 Del Skrevet 26. desember 2007 Gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Evelina_* Skrevet 27. desember 2007 #64 Del Skrevet 27. desember 2007 Hei alle dette har utvilsomt vært det aller største opplevelsen i mitt liv!! den lille prinsessen er alldeles praktfull, og det å få være med på fødselen var ubeskrivelig!! Kommer til å ta lang tid før alt dette går opp for meg... Nå skal jeg lage ferdig barselgaven, og så skal vi på sykehuset Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 27. desember 2007 #65 Del Skrevet 27. desember 2007 Gratulerer til bestemødrene. Så koselig å lese om dette - sitter her på jobben med en tåre i øyekroken. Lettrørt ja ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjertesukka Skrevet 27. desember 2007 #66 Del Skrevet 27. desember 2007 Gratulerer! Så hyggelig å lese denne tråden. Jeg skal også bli mormor for første gang- men ikke før til sommeren. Har allerede fått et tips her: "velkommentilverdengave". Så jeg må visst begynne å følge med på disse babysidene her inne. Gleder meg helt syk, og kommer til å bli helt tussete. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 27. desember 2007 #67 Del Skrevet 27. desember 2007 Gratulerer som nybakt bestemor, Maxine og som tante, Evelina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Evelina_* Skrevet 27. desember 2007 #68 Del Skrevet 27. desember 2007 Tusen takk MissS og hjertesukka Nå har vi vært på sykehuset, og prinsessen er det aller skjønneste som finnes på denne jord!! Jeg tror jeg er forelsket :rødme: Mammaen er sliten men lykkelig, og pappaen er det stolteste jeg har sett i hele verden *knis* Og jeg fikk være med og ta i mot dette vidunderet, det er helt enormt stort............... *sukker* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Silmarill Skrevet 27. desember 2007 #69 Del Skrevet 27. desember 2007 Prinsesse Evelina, var det din søster som fikk? GRATULERER uansett om jeg gjetter feil.... Så morsomt og masse klemmer - spiller Jan Werner så det uler i veggene - fikk den i julepresang av sønnen min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
L@dy Skrevet 27. desember 2007 #70 Del Skrevet 27. desember 2007 Gratulerer så mye! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maxine Grey Skrevet 27. desember 2007 Forfatter #71 Del Skrevet 27. desember 2007 åå - jeg har fått et nydelig tilskudd til flokken min barnebarn får ditt hjerte til å bli gele ... det er nesten så man tror man besvimer av lykke når man kan snuse inn varmen og lukten fra et sånt menneskebarn - dere ungfrøene som ikke er bestemor enda, har noe å glede dere til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Evelina_* Skrevet 27. desember 2007 #72 Del Skrevet 27. desember 2007 Prinsesse Evelina, var det din søster som fikk? GRATULERER uansett om jeg gjetter feil.... Så morsomt og masse klemmer - spiller Jan Werner så det uler i veggene - fikk den i julepresang av sønnen min Jepp, det stemmer Og den lille dokka er så vakker, jeg er fullstendig betatt............ *sukker* Kose deg med Wernersen, spor seks er min favoritt, hva med deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 27. desember 2007 #73 Del Skrevet 27. desember 2007 Tusen takk MissS og hjertesukka Nå har vi vært på sykehuset, og prinsessen er det aller skjønneste som finnes på denne jord!! Jeg tror jeg er forelsket :rødme: Mammaen er sliten men lykkelig, og pappaen er det stolteste jeg har sett i hele verden *knis* Og jeg fikk være med og ta i mot dette vidunderet, det er helt enormt stort............... *sukker* Å, så heldig du var som fikk være frisk nok til å overvære dette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Mim* Skrevet 27. desember 2007 #74 Del Skrevet 27. desember 2007 Gratulerer så mye! Synd jeg må vente en ti års tid før jeg kan bli bestemor! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lassie Skrevet 28. desember 2007 #75 Del Skrevet 28. desember 2007 Gratulerer så mye! Jeg be helt rørt, så jeg måtte svelge et par ganger ekstra, hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cilipili Skrevet 28. desember 2007 #76 Del Skrevet 28. desember 2007 Gratulerer så utrolig mye!! Gråter litt her jeg sitter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 28. desember 2007 #77 Del Skrevet 28. desember 2007 Gratulerer så masse Maxine! Gratulerer masse til deg og Evelina. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elize Skrevet 28. desember 2007 #78 Del Skrevet 28. desember 2007 Gratulerer så mye Blir litt bansjuk av å lese her, men må nok vente en stund til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 29. desember 2007 #79 Del Skrevet 29. desember 2007 Så herlig lesning! GRATULERER!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sommerglede Skrevet 29. desember 2007 #80 Del Skrevet 29. desember 2007 Gratulere så mye... har forstått det slik at fødselen var tøff.. noen som kan fortelle om den? velkommen til verden lille prinsesse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå