*Pepperkake* Skrevet 26. desember 2007 #41 Del Skrevet 26. desember 2007 Gratulerer! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dallandra Skrevet 26. desember 2007 #42 Del Skrevet 26. desember 2007 Gratulerer bestemor!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Silmarill Skrevet 26. desember 2007 #43 Del Skrevet 26. desember 2007 fikk akkurat beskjed - jenta kom 14.34 og det ble en tøff opplevelse ... men nå er alle glade Næmmen, GRATULERER så mye da "bæsmor" :smile: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest StoreSky Skrevet 26. desember 2007 #44 Del Skrevet 26. desember 2007 GRATULERER! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maxine Grey Skrevet 26. desember 2007 Forfatter #45 Del Skrevet 26. desember 2007 ååå dere er greie jenter som holder meg med selskap i prøvelsens stund! nå må jeg prøve å få igjen pusten - tårene triller av lettelse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 26. desember 2007 #46 Del Skrevet 26. desember 2007 Gratulerer så mye med ett nytt bæssmorbarn Har akkurat sendt melding til den flotte storesøstra til mamma`n og gratulert henne med tantetittelen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grissini Skrevet 26. desember 2007 #47 Del Skrevet 26. desember 2007 Gratulerer så mye! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cilla Skrevet 26. desember 2007 #48 Del Skrevet 26. desember 2007 Gratulerer så mye!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillebøll Skrevet 26. desember 2007 #49 Del Skrevet 26. desember 2007 Gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 26. desember 2007 #50 Del Skrevet 26. desember 2007 Gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Mina* Skrevet 26. desember 2007 #51 Del Skrevet 26. desember 2007 Gratulerer så mye med det nye barnebarnet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maxine Grey Skrevet 26. desember 2007 Forfatter #52 Del Skrevet 26. desember 2007 tusen takk alle dere! i morra drar vi på besøk, i kveld skal de tre få hvile og være sin egen lille familie, men jeg klarer nesten ikke vente! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 26. desember 2007 #53 Del Skrevet 26. desember 2007 Jeg forstår godt at det er vanskelig å vente, men gleden i morgen blir nok desto større. Jeg fikk sannelig litt tårer i øynene her jeg sitter og leser. Hvilken fantastisk gave å få. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. Rasoul Skrevet 26. desember 2007 #54 Del Skrevet 26. desember 2007 Gratulerer!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pirjo Skrevet 26. desember 2007 #55 Del Skrevet 26. desember 2007 Gratulerer!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maxine Grey Skrevet 26. desember 2007 Forfatter #56 Del Skrevet 26. desember 2007 endelig begynner skuldrene å senke seg - lille babyn min har ringt til mamman sin og fortalt at hun har fått verdens vakreste barn mens pappans pludring med lille gull kunne høres bak der; jeg har informert grandtanter og grandonkler og søskenbarn (og dem er det mange av) jeg har tatt meg en clausthaler og roer meg med (HAHA!) og skal straks lage middag til den stolte bestepappa og i morra blir det ut på tur til gullsmeden ... alle barnebarna skal ha velkommentilverdengave av mormor takk for støtten jenter, her i heimen senker roen seg HA EN FORTSATT UTMERKET JUL Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Pepperkake* Skrevet 26. desember 2007 #57 Del Skrevet 26. desember 2007 Det er herlig å lese stoltheten som bobler over i mormorhjertet ditt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Verdens verste husmor Skrevet 26. desember 2007 #58 Del Skrevet 26. desember 2007 Gratulerer som mormor! Den mest fantastiske julegaven du kunne få... Og så må jeg også si at jeg trakk en lettelsens sukk da jeg så at terminen var 24, men at fødselen drøyde et par dager. Jeg har et barn født på julaften selv, og det må være en av de dummeste dagene for et barn å ha fødselsdag på... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Silmarill Skrevet 26. desember 2007 #59 Del Skrevet 26. desember 2007 endelig begynner skuldrene å senke seg - lille babyn min har ringt til mamman sin og fortalt at hun har fått verdens vakreste barn mens pappans pludring med lille gull kunne høres bak der; ....(....) Alt er som det skal være med andre ord Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kalorina Skrevet 26. desember 2007 #60 Del Skrevet 26. desember 2007 Gratulerer så inderlig masse! Blir helt rørt her jeg! :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå