ToveM Skrevet 26. desember 2007 #21 Del Skrevet 26. desember 2007 Da blir du nok bestemor i løpet av dagen da, heldige deg. Selv har jeg ymtet frempå til kjæresten til eldstemann at hvis hun kan bare få ungen, så kan jeg passe den mens hun gjør ferdig studiene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amanlis Skrevet 26. desember 2007 #22 Del Skrevet 26. desember 2007 Så spennende da Maxine. Håper den lille snart er ute så du får hilse på henne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Pepperkake* Skrevet 26. desember 2007 #23 Del Skrevet 26. desember 2007 Da blir du nok bestemor i løpet av dagen da, heldige deg. Selv har jeg ymtet frempå til kjæresten til eldstemann at hvis hun kan bare få ungen, så kan jeg passe den mens hun gjør ferdig studiene Luring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maxine Grey Skrevet 26. desember 2007 Forfatter #24 Del Skrevet 26. desember 2007 to min mellom riene og full åpning! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 26. desember 2007 #25 Del Skrevet 26. desember 2007 WOW! Dette var spennende! Lykke til, snart er du mormor! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 26. desember 2007 #26 Del Skrevet 26. desember 2007 For en spennende tråd. Kanskje har du fått et nytt barnebarn alt. For en fantastisk romjulsgave. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maxine Grey Skrevet 26. desember 2007 Forfatter #27 Del Skrevet 26. desember 2007 venter og venter det er nesten så jeg hyperventilerer nå ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ToveM Skrevet 26. desember 2007 #28 Del Skrevet 26. desember 2007 venter og venter det er nesten så jeg hyperventilerer nå ... Vi kan hyperventilere sammen med deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maxine Grey Skrevet 26. desember 2007 Forfatter #29 Del Skrevet 26. desember 2007 ja nå synes jeg det har gått lenge siden siste rapport! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cilla Skrevet 26. desember 2007 #30 Del Skrevet 26. desember 2007 Så hyggelig å finne denne tråden! Har det skjedd noe mere?? Må følge med denne tråden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Mim* Skrevet 26. desember 2007 #31 Del Skrevet 26. desember 2007 Hvordan går det? Spent! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maxine Grey Skrevet 26. desember 2007 Forfatter #32 Del Skrevet 26. desember 2007 nå har jeg pustetrøbbel her - jeg sitter og stirrer og stirrer på telefonen, det er to timer og ett kvarter siden jeg hørte nytt, og jeg bynner å engste meg for komplikasjoner og tang og kopp og hele den greia der - Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dallandra Skrevet 26. desember 2007 #33 Del Skrevet 26. desember 2007 Neida, det går så bra så!! Jeg leste i denne tråden i formiddag og gledet meg til å komme hjem fra juletrefest til gode nyheter. Kanskje de bare er så opptatt med den nye verdensborgeren at de rett og slett glemmer å spre den gode nyheten (snakker av erfaring...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Silmarill Skrevet 26. desember 2007 #34 Del Skrevet 26. desember 2007 Så spennende da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maxine Grey Skrevet 26. desember 2007 Forfatter #35 Del Skrevet 26. desember 2007 fikk akkurat beskjed - jenta kom 14.34 og det ble en tøff opplevelse ... men nå er alle glade Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 26. desember 2007 #36 Del Skrevet 26. desember 2007 Forstår at du er bekymret. Sender deg en klem. Heldigvis pleier det å gå helt bra selv om man noen ganger trenger litt ekstra hjelp under fødselen. Mitt første barn ble forløst med sugekopp og tang. Det tok tid og det var vondt, men resultatet ble en nydelig liten jentebaby. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 26. desember 2007 #37 Del Skrevet 26. desember 2007 Gratulerer!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ToveM Skrevet 26. desember 2007 #38 Del Skrevet 26. desember 2007 Gratulerer masse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vana Skrevet 26. desember 2007 #39 Del Skrevet 26. desember 2007 gratulerer så mye! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 26. desember 2007 #40 Del Skrevet 26. desember 2007 Åh, endelig! Gratulerer så mye! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå