kim_84 Skrevet 25. desember 2007 #1 Skrevet 25. desember 2007 Hei. Mulig dette har blitt spurt om før, men jeg søkte og det kom opp 100 forskjellige ting. Så om det allerede finnes en tråd, så gi meg den gjerne De fleste sier til meg at de har funnet kjærligheten via jobb, eller felles hobby. På min jobb, så finnes det kanskje 2 jenter, hvor begge er vaskedamer på godt over 40 år. (så den er bare å glemme) Mine hobbyer er golf og fotball, jeg kan med hånda på hjerte si at jeg ikke har sett så mange jenter på min alder der heller. SÅÅÅ, kanskje jeg bør finne meg en ny hobby? På byen har jeg på følelsen av at man reiser om man ønsker seg et nummer, noe som jeg syntes er kjedelig Dere som er så heldig å ha den personen dere vil dele livet med, venneligst del med meg hvor dere fant han\henne?
Kosemose Skrevet 25. desember 2007 #2 Skrevet 25. desember 2007 (endret) ... Endret 31. desember 2007 av Kosemose
Gjest Gjest Skrevet 26. desember 2007 #4 Skrevet 26. desember 2007 Jeg traff han på fest. Jeg er avholds, men var med noen venninner. Det skjedde ingenting, men det tikket inn meldinger fra en kjekkas dagen etterpå
Gjest fami Skrevet 26. desember 2007 #5 Skrevet 26. desember 2007 Jeg traff min på pokerkveld hos en kompis
Gjest *Mim* Skrevet 26. desember 2007 #6 Skrevet 26. desember 2007 På bygdefest. Ikke helt det jeg hadde planlagt, men veldig bra!
Yougogirl Skrevet 26. desember 2007 #7 Skrevet 26. desember 2007 (endret) :love: Endret 16. januar 2008 av Yougogirl
Gjest Peachbud Skrevet 26. desember 2007 #8 Skrevet 26. desember 2007 I speider'n. Du bør begynne å danse pardans, f eks salsa. Det er alltid stor overvekt av jenter på de kursene.
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 26. desember 2007 #9 Skrevet 26. desember 2007 I bryllup til ei venninne av meg. Anbefaler deg venners venner, snakk med søte jenter på voerspiel osv Er du riktig tøff så kan du jo begynne å småprate med noen på bussen, butikken, i parken eller lignende!
Gjest FrkH Skrevet 26. desember 2007 #10 Skrevet 26. desember 2007 På nettby faktisk...Hadde aldri trodd jeg skulle falle for noen på nett! Men fikk jeg en del mail av han da, og vi fortsatte å prate via msn og telefon i et par måneder...Da vi skulle møtes for første gang, var vi allerde "forelsket" og ble det enda mer da hehe..
Gjest Veronica Mars Skrevet 26. desember 2007 #11 Skrevet 26. desember 2007 (endret) -- Endret 2. april 2008 av Gjesten
Valnøtt Skrevet 26. desember 2007 #12 Skrevet 26. desember 2007 På brukstrening i en lokal hundeklubb - altså via en felles hobby.
kim_84 Skrevet 26. desember 2007 Forfatter #13 Skrevet 26. desember 2007 I speider'n. Du bør begynne å danse pardans, f eks salsa. Det er alltid stor overvekt av jenter på de kursene. Tjaaaeee.. Jeg vet nå ikke helt. Det får isåfall bli siste utvei.. Hyggelig at så mange svarer
LilleCanCan Skrevet 26. desember 2007 #14 Skrevet 26. desember 2007 (endret) Jeg møtte verdens kjekkeste gutt gjennom mine venner. det er ofte sånn man treffer hverandre, men du kan jo prøve nettet. Sosiale sammenkomster altså. Endret 26. desember 2007 av LilleCanCan
LilleCanCan Skrevet 26. desember 2007 #15 Skrevet 26. desember 2007 Tjaaaeee.. Jeg vet nå ikke helt. Det får isåfall bli siste utvei.. Hyggelig at så mange svarer Er det bilde av deg? Kan tenke meg at mange gir deg ekstra hjelp ut i fra at de tror det. Men hva vet jeg???
LilleCanCan Skrevet 26. desember 2007 #16 Skrevet 26. desember 2007 På nettby faktisk...Hadde aldri trodd jeg skulle falle for noen på nett! Men fikk jeg en del mail av han da, og vi fortsatte å prate via msn og telefon i et par måneder...Da vi skulle møtes for første gang, var vi allerde "forelsket" og ble det enda mer da hehe.. Der var jeg registrert en gang. Kun for å se på eller snakke med venner. Fydda så mange grisete gutter det er der, og jeg hadde så vidt bilde av meg. Ikke utfordrende bilde eller noe. ingenting i teksten tydet på det heller- flere enn meg som har sagt det. men det er mange lettvinne jenter OG gutter det, så kim84, dette er INGEN dårlig idè
kim_84 Skrevet 26. desember 2007 Forfatter #17 Skrevet 26. desember 2007 Der var jeg registrert en gang. Kun for å se på eller snakke med venner. Fydda så mange grisete gutter det er der, og jeg hadde så vidt bilde av meg. Ikke utfordrende bilde eller noe. ingenting i teksten tydet på det heller- flere enn meg som har sagt det. men det er mange lettvinne jenter OG gutter det, så kim84, dette er INGEN dårlig idè Hehe, jeg var faktisk medlem på nettby for en god stund tilbake. Jeg har på følelsen av at jeg aldri vil treffe noen jenter der. Jeg vil ikke ha en jente som er lettvinn, hun må da være litt kostbar, sånn at jeg har et mål jeg må klare!
Gjest FrkH Skrevet 26. desember 2007 #18 Skrevet 26. desember 2007 Var jeg som skrev at jeg hadde møtt min kar på nettby, og for og si det sånn er jeg IKKE lettvint av mg Tok laang tid før jeg i det hele tatt svarte på mail PGA det er mye "søppel" der..Rene kjøttmarkedet kan en også kalle det. Og jeg er ellers veldig kresen av meg! Men jeg angrer ikke idag, og han er en real oppgående og trofast kar Men, er ikke den beste plassen og møte folk da, men så spurte vel heller ikke du "Kim" om hvor DU kunne treffe kjærligheten, men hvor vi hadde funnet våres?
kim_84 Skrevet 26. desember 2007 Forfatter #19 Skrevet 26. desember 2007 Var jeg som skrev at jeg hadde møtt min kar på nettby, og for og si det sånn er jeg IKKE lettvint av mg Tok laang tid før jeg i det hele tatt svarte på mail PGA det er mye "søppel" der..Rene kjøttmarkedet kan en også kalle det. Og jeg er ellers veldig kresen av meg! Men jeg angrer ikke idag, og han er en real oppgående og trofast kar Men, er ikke den beste plassen og møte folk da, men så spurte vel heller ikke du "Kim" om hvor DU kunne treffe kjærligheten, men hvor vi hadde funnet våres? Ja, altså.. Var ikke mening å virke negativ til å treffe jenter på internett. Det kan nok sikkert gå, men er nok lettere for dere jenter, enn for oss gutter. Vi gutter har det ryktet på oss å være noen kåte idioter som leter etter jenter på internett. Er også det at det finnes så utrolig mye rart der ute på internett (ikke det at jeg er noe bedre sikkert), så det er vanskelig å sile ut de som faktisk er seriøse.
Gjest kkleppej Skrevet 26. desember 2007 #20 Skrevet 26. desember 2007 Ja, altså.. Var ikke mening å virke negativ til å treffe jenter på internett. Det kan nok sikkert gå, men er nok lettere for dere jenter, enn for oss gutter. Vi gutter har det ryktet på oss å være noen kåte idioter som leter etter jenter på internett. Er også det at det finnes så utrolig mye rart der ute på internett (ikke det at jeg er noe bedre sikkert), så det er vanskelig å sile ut de som faktisk er seriøse. Det stemmer det. Det er like mye rart på Internett som i samfunnet ellers. Jeg fant min kjære på Blink. Hun var langt fra "lettvinn". Ellers har vi nå vært sammen litt over tre år og om en måned samboere i to. Klart jeg traff mye "rart" også via nett, men stort sett bare hyggelige mennesker som ønsket å bli kjent med andre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå