Gjest glamhudpleier Skrevet 25. desember 2007 #1 Skrevet 25. desember 2007 Som beskrevet over.. Hvem syns dere er best? Tenker på å bestille fra strawberrynet- og vil ha litt store str på flaskene. Dvs over 500 ml. Noen som har erfaringer der på hvilke merker som er gode? Takk for alle svar!!
Gjest Morgan le Fay Skrevet 26. desember 2007 #2 Skrevet 26. desember 2007 Det kommer jo an på håret ditt? Mitt åleglatte, myke hår med mengdevis av ganske tynne hårstrå som gjør at det lett kan bli tungt, sammen med en litt følsom hodebunn, gjør at jeg foretrekker ganske lette produkter, men ikke volumprodukter. Jeg liker for eksempel Kerastase Resistance (den grønne serien), Color Care-serien fra Vidal Sassoon, eller Matrix Biolage Color Care-serien. Til tykkere hår er det mange som for eksempel liker Redken All Soft eller Kerastase Nutritive, hvor du får sjampoer i tre ulike pleiegrader, alt etter tykkelse og tilstand på håret.
Gjest glamhudpleier Skrevet 26. desember 2007 #3 Skrevet 26. desember 2007 Jeg har ganske langt tykt hår, ikke spesielt slitt men litt tørt.. Jeg så på den fra Tigi som heter Oat meal and honey- prøvd den?
Wonders Skrevet 27. desember 2007 #4 Skrevet 27. desember 2007 Mitt hår er pent, tynnt og megalangt. Sunnt og luftig, sensitiv. Shamp Redken all soft Balm Bodey full. Smart club, enkelt og greit. Holder ca 6-8mnd.
Gjest glamhudpleier Skrevet 27. desember 2007 #5 Skrevet 27. desember 2007 Mitt hår er pent, tynnt og megalangt. Sunnt og luftig, sensitiv. Shamp Redken all soft Balm Bodey full. Smart club, enkelt og greit. Holder ca 6-8mnd. Er ikke noe smartclub her i nærheten hvor jeg bor- ellers hadde jeg nok kjøpt noe der. Hørt fra flere at de har billige shampoer der
Gjest glamhudpleier Skrevet 27. desember 2007 #6 Skrevet 27. desember 2007 jeg synes at swartkroft eller noe sånn. Jeg har tørtt hår, så bruker jeg den oransjefarge. Den beste med prisen. Har lyst å bruke sånn på frisørmerke, som redken ogsånn, men har ikke penger^^ Sålangt jeg har kommet med den billigste er jo denne^^ Få kjøpest på H&M og Cubus da:) Til mitt hår kan jeg ikke ha sånne "billige" shampoer, da føles det så fett og rart. Men takk for tipset- og Ha en fortsatt flott kveld
Gjest Gjest Skrevet 27. desember 2007 #7 Skrevet 27. desember 2007 Jeg synes at Emu shampo og conditioner fra Healty Hair plus er helt super. http://www.alternative-beauty.com/healthy-hair-plus.html
Linda644 Skrevet 28. desember 2007 #9 Skrevet 28. desember 2007 Hvis du er brunette, kan du jo prøve Brunette goddess lukter karamell eller oat meal - men kvalm lukt! Man får mykt hår. Ellers må det vil bli redken serien, kanskje all soft? eller smooth down - men da får du flatt hår.
Søtpotita Skrevet 28. desember 2007 #10 Skrevet 28. desember 2007 Eg har conditioneren til Aveda Shampure, og den syns eg er veldig god! Trur eg må kjøpa meg shampoen også. Ellers er det nokon som har prøvd den shampoen frå Sebastian med rosa kork?
Gjest Gjest_solli_* Skrevet 28. desember 2007 #11 Skrevet 28. desember 2007 Bed head er jo bra :rødme: Prøvd dem??Mye forskjellig,til alle slags hår Visit My Website mye bra på denne siden
Gjest glamhudpleier Skrevet 28. desember 2007 #12 Skrevet 28. desember 2007 Hvis du er brunette, kan du jo prøve Brunette goddess lukter karamell eller oat meal - men kvalm lukt! Man får mykt hår. Ellers må det vil bli redken serien, kanskje all soft? eller smooth down - men da får du flatt hår. Jeg er blondine- men hadde jo vært deilig at håret luktet karamell- men da hadde jeg sikkert fått lyst på det når jeg luktet på håret mitt Men jeg bestilte meg oat meal and honey fra balsam.no- hadde sånn tilbud med 750 ml shampo med gratis 750 ml balsam til 359 og gratis frakt! Så da slo jeg til på den.. Håper den er god!! Men Lukter den veldig vondt??
Linda644 Skrevet 29. desember 2007 #13 Skrevet 29. desember 2007 (endret) Jeg er blondine- men hadde jo vært deilig at håret luktet karamell- men da hadde jeg sikkert fått lyst på det når jeg luktet på håret mitt Men jeg bestilte meg oat meal and honey fra balsam.no- hadde sånn tilbud med 750 ml shampo med gratis 750 ml balsam til 359 og gratis frakt! Så da slo jeg til på den.. Håper den er god!! Men Lukter den veldig vondt?? Oki;) den lukter ikke særlig godt men, det er vel verdt det hvis håret blir bedre. Dessuten kan du jo bruke en leave in krem/spray eller noe sånt, i tilfelle håret skulle lukte vondt... men jeg har ikke prøvd de altså, bare luktet på de;) håper du blir fornøyd. Jeg bestilte Brunette goddess shampo og balsam og en leave in som heter superficial på balsam.no - de er jammen flinke! jeg bestilte på torsdagskveld og fikk de på lørdag - idag! jeg vil anbefale deg superficial fra bed head. Dette er en leave in spray som gir volum, diamantblankt hår og mykhet. Den innholder masse næringsstoffer også, super til tørt/farget hår. Og den lukta! lukter jorbær+sitron aktig. Den lukter faktisk best av alle bed head produkter. Den inneholder også ett stoff, slik at når du føner håret skal det tørke fortere;) dessuten syns jeg alle burde ha en leave in, shampo og balsam gjør sin jobb, men med en leave in får du optimalt resultat. Superficial Endret 29. desember 2007 av Linda644
Gjest Tulipa Skrevet 29. desember 2007 #14 Skrevet 29. desember 2007 Jeg bruker shampoen fra Big sexy hair - den er bare helt glimrende. Gir volum til håret og har en herlig duft.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå