Snibel Skrevet 25. desember 2007 #1 Skrevet 25. desember 2007 Vil stripe caramel fargede striper i håret, men har blitt misfornøyd når jeg har gjort dette tidligere. De har enten blitt for blonde eller for guloransje. Vil også ha en tøff hårklipp (har bølger i håret). Noen som har en god frisør og anbefale i disse byene`?
Catzy Skrevet 26. desember 2007 #2 Skrevet 26. desember 2007 Kjenner ei som er fornøyd med Therese på Artini Hair i Fredrikstad. (Tror jeg.)
Snibel Skrevet 26. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 26. desember 2007 Kjenner ei som er fornøyd med Therese på Artini Hair i Fredrikstad. (Tror jeg.) Ok;) Takk for svar
vana Skrevet 26. desember 2007 #4 Skrevet 26. desember 2007 Frisørsalongen Vidar Jacobsen i Fredrikstad har jeg vært veldig fornøyd med!
Gjest hemly Skrevet 27. desember 2007 #5 Skrevet 27. desember 2007 Maybritt på chilli er meget flink:)
Gjest Gjest_Blåklokke_* Skrevet 28. desember 2007 #6 Skrevet 28. desember 2007 VIdar Jacobsen i Fredrikstad har god kunnskap. Fikk selv god hjelp da jeg var i "dye hell" for noen år siden, og har aldri turt å gå til noen annen frisør etter det ! Spør etter Trine... Lykke til !
Snibel Skrevet 1. januar 2008 Forfatter #7 Skrevet 1. januar 2008 takk for svar.. :D Er ikke vidar jacobsen fryktelig dyre? eller tar jeg feil
Champagnepiken Skrevet 4. januar 2008 #8 Skrevet 4. januar 2008 Jeg testet Vidar Jacobsen i går, og ble veldig fornøyd. Superbra frisør som fersket både stilen min og den litt uvanlige fargen min veldig fort. Farge og klipp for 1150 kr er ikke verre enn jeg er vant med fra før.
Gjest ~Fantabulous_kitten~ Skrevet 15. februar 2009 #10 Skrevet 15. februar 2009 Hei! Jeg har veldig fornøyd med Creme Fraiche (usikker på skrivemåten...) på Amfi Senteret i Sarpsborg. Vet dessverre ikke navnet på hun som klipte meg, men hun er finsk... Uansett: anbefaler henne jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå