miss Skrevet 25. desember 2007 #1 Skrevet 25. desember 2007 Hjelp Noen son vet om det er 30 dagers retur/bytterett på Expert? Min sønn har fått mobil av bestefar og den sto ikke helt til forventningene,ang musikk spilling. Nå har vi tatt i bruk den gamle telfonen inntil videre til butikkene åpner i rom jula. Noen son vet noe om dette? Takk,vi er litt spennte nå,både mor og barn!
KristineT Skrevet 25. desember 2007 #2 Skrevet 25. desember 2007 Hjelp Noen son vet om det er 30 dagers retur/bytterett på Expert? Min sønn har fått mobil av bestefar og den sto ikke helt til forventningene,ang musikk spilling. Nå har vi tatt i bruk den gamle telfonen inntil videre til butikkene åpner i rom jula. Noen son vet noe om dette? Takk,vi er litt spennte nå,både mor og barn! Se på denne linken.. "http://www.expert.no/content/content.aspx?tbcontentid=12"]Visit My Website Angrerett og returrett Du kan angre ditt kjøp opptil 30 dager fra du har mottatt varen eller hentet den på et utleveringssted.
miss Skrevet 25. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 25. desember 2007 jepp,j skjekka den jeg oxo,men d gjerder ikke bare nettbutikken håper d gjelder vanelige butikker oxo. Takk : ))
miss Skrevet 27. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 27. desember 2007 Bytta inn til annen mobil i dag ,d gikk greit!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå