Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eg har ein tendens til å få kviser på venstre kinn. Kva kan dette kome av? Kvifor kjem dei alltid der, og ikke på høgre side? Ha også kvise midt mellom augenbryna innimellom.

Når bør ein gå til hudpleiar og få behandlinh: a) når ein er inne i ein nesten kvisefri-periode, eller b) når ein har kviseperiode? Og kvifor?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det samme problemet har jeg, så her må jeg følge med:)

Skrevet

Snakker du i telefon med den siden?

Har hatt samme problem selv, hudpleieren mente det var telefon som gjorde det- masse bakterier på den. Ble faktisk bedre da jeg ble mer bevisst på det (bytter ofte side og rengjør tlf med desinfeksjon) :)

Skrevet

Jeg kan innimellom få kviser på haka,- ble fortalt at dette var pga problemer med hormoner (v bla eggløsning ), og mage/tarm problemer..

Dette kan nok stemme ganske bra. Dette gjelder også kinn, panne osv. Husker ikke helt inndeling av sonene og pronlem områder,- men kanskje noen andre gjør det??

:goodbye:

Skrevet

Ligger du og sover med venstre kinn mot puta? Jeg foretrekker å ligge slik, og har antydning til litt mer uren hud på den sida...

Skrevet

Ja, kva er det der med kviser i kinna??? Har ikkje hatt det før no i det siste! Fyrst det eine kinnet og no begge :sur: Har også hatt ein del langs kjeven, men no er det mest i kinna. ÅÅÅÅÅÅ, det er til å verte gal av! Eg tenkte også at det kunne vera puta, men kvifor har det kome kun no i det siste?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...