februarbrud Skrevet 25. desember 2007 #1 Skrevet 25. desember 2007 Hei Vi skal gifte oss i Gamle Aker kirke i februar. Lurer på om det er noen av dere som har erfaringer med kirken? Vi har nemlig opplevd dem som litt vanskelig mht musikkvalg under vielsen. Og da har vi ikke kommet med spesielt utradisjonelle og i hvert fall ikke upassende valg... Vil bli kjempe glad for å høres andres synspunkt på denne kirken? Takk
ashera Skrevet 27. desember 2007 #2 Skrevet 27. desember 2007 (endret) *slettet* Endret 2. januar 2008 av junia
Tingeling_78 Skrevet 29. desember 2007 #3 Skrevet 29. desember 2007 Hei, har sendt deg PM. Hei, jeg skal også gifte meg i Gamle Aker kirke (juli 08). Veldig interessert i høre erfaringer.
Tingeling_78 Skrevet 29. desember 2007 #4 Skrevet 29. desember 2007 Her kan man se på noen bilder fra en vielse i Gamle Aker kirke. Syns bl.a at de var fint å pynte med eføy.
februarbrud Skrevet 29. desember 2007 Forfatter #5 Skrevet 29. desember 2007 Her kan man se på noen bilder fra en vielse i Gamle Aker kirke. Syns bl.a at de var fint å pynte med eføy. Så nydelige bilder. Det så virkelig fantastisk ut! Nå ble jeg beroliget;o) Var presten deres fast i i Gamle Aker kirke, eller var det en dere skaffet selv?
Tingeling_78 Skrevet 2. januar 2008 #6 Skrevet 2. januar 2008 Så nydelige bilder. Det så virkelig fantastisk ut! Nå ble jeg beroliget;o) Var presten deres fast i i Gamle Aker kirke, eller var det en dere skaffet selv? Var ikke mitt bryllup Det er først til sommeren. Men vi skal "ha med" prest, siden vi ikke bor i sognet. Hva sa Junia ang. musikkvalg og hvor strenge de er? Syns Gamle Aker kirke er en helt fantastisk vakker kirke! Tips: gå inn på www.flickr.com og søk på Gamle Aker så får du opp mange fine bilder av kirken.
Gjest Pax Skrevet 2. januar 2008 #7 Skrevet 2. januar 2008 Det er en ganske populær kirke, så du må være ute i god tid.
Gjest Gjest Skrevet 4. januar 2008 #8 Skrevet 4. januar 2008 De har en fin kalender på nettsidene så man kan enkelt sjekke når det er ledig. Gamle aker kirke
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå