Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 21. april 2003 #41 Del Skrevet 21. april 2003 Nei, jeg gjorde ALDRI narr av deg, jeg bare fastslo at jeg IKKE strøk mine. Hadde du gjort det hadde du ikke skrevet at du ikke "trengte å stryke dem". Du kunne bare skrevet at "jeg gidder ikke å stryke dem, jeg bare bretter de sammen og legger de på plass". Comprende? Minnie Deler er fjernet. Tusenfryd - moderator Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 21. april 2003 #42 Del Skrevet 21. april 2003 Jeg stryker minst mulig! Bare penklær og lin som får gjennomgå. og jeg elsker mine strykefrie duker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 21. april 2003 #43 Del Skrevet 21. april 2003 Strykefritt er flott! Duker bruker jeg vel kanskje ikke en gang. Bordene våre er sånne som ser tøffest ut uten duk. Jeg jobbet som praktikant et år og strøk en haug med skjorter flere ganger i uka. Etter det året ble jeg nesten allergisk mot strykejernet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 21. april 2003 #44 Del Skrevet 21. april 2003 Stryking er nå temaet. :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 21. april 2003 #45 Del Skrevet 21. april 2003 Mod. kan stryke det som ikke passer :kgsmil: Minnie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vega Skrevet 21. april 2003 #46 Del Skrevet 21. april 2003 Jeg stryker minst mulig, kun klær som må strykes, og gardiner og duker. Heldigvis stryker sambo alle skjortene sine selv ... !!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lemoni* Skrevet 21. april 2003 #47 Del Skrevet 21. april 2003 jeg hørte nettopp at slike forum som dette er ypperlige og populære steder for psykopater å oppholde seg jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Diva Skrevet 21. april 2003 #48 Del Skrevet 21. april 2003 Jau, dette var jo en heit diskusjon ? Jeg gidder stort sett ikke stryke,- i allefall ikke kjøkkenhåndkler og liknende,- er ikke så nøye på det. Enkelte bukser og pentøy strykes selvfølgelig. Men det er jo ikke ofte det brukes 8) Har for øvrig et superdupert strykejern som er kjempeenkelt å bruke,- så kanskje jeg skal prøve det på bunadskjorta snart ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 21. april 2003 #49 Del Skrevet 21. april 2003 jeg hørte nettopp at slike forum som dette er ypperlige og populære steder for psykopater å oppholde seg jeg... Jepp, bare pass deg før jeg kommer og dæjer til deg med strykejernet men vi som er glade i klærne våre vet å ta godt vare på dem! Noe å tenke over. Minnie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 21. april 2003 #50 Del Skrevet 21. april 2003 Vel, jeg stryker ALDRI. Jeg kan ikke stryke, faktisk! Skjorter/bluser henger jeg til tørk på kleshenger også må noen andre stryke for meg.. Ble litt imponert over det Minnie ramset opp at man kan stryke på kort tid med trening, så jeg lurer på: Hvordan stryker man egentlig en skjorte? (Jeg skulle fryktelig gjerne vært flink til å stryke) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 21. april 2003 #51 Del Skrevet 21. april 2003 Jeg begynner med øvre del av ryggen og jobber meg nedover før høyre arm, så venstre arm, krave, framstykke høyre og venstre side og til sist mansjettene- vips ferdig. Minnie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 21. april 2003 #52 Del Skrevet 21. april 2003 Som Vega stryker jeg minst mulig. Akkurat nå er det fordi vi har litt plassproblemer, regner med at det blir bedre når vi får flyttet til større leilighet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 21. april 2003 #53 Del Skrevet 21. april 2003 Huff, høres ut som en dårlig unnskyldning med plassproblemer :oops: , problemet er at det er minimalt med skap-plass her, så alt blir "stappet" sammen etter vask uansett, derfor synes jeg det er unødvendig med stryking. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest eminel Skrevet 21. april 2003 #54 Del Skrevet 21. april 2003 Jeg er også av de som ikke liker å stryke klær, og gjør det minst mulig... Men Minnie da; Hvor angriper Fredagsbarn deg som bruker?? Hun skrev jo bare om sine egne strykevaner, leste ingenting om Minnie der!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 21. april 2003 #55 Del Skrevet 21. april 2003 Men Minnie da; Hvor angriper Fredagsbarn deg som bruker?? Hun skrev jo bare om sine egne strykevaner' date= leste ingenting om Minnie der!! Ikke at jeg har noe med det, men Fredagsbarn refererte på en måte til noe Minnie hadde skrevet.. Ikke direkte, men vi behøver jo heller ikke late som om vi er dummere enn vi er her inne?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 21. april 2003 #56 Del Skrevet 21. april 2003 Jeg begynner med øvre del av ryggen og jobber meg nedover før høyre arm, så venstre arm, krave, framstykke høyre og venstre side og til sist mansjettene- vips ferdig. Minnie Vips ferdig.. joda, det høres veldig greit ut, men jeg tror jeg mangler et gen. Faktisk. Til og med duker er jeg ikke i stand til å stryke. Når jeg stryker ut en skrukk, kommer det en ny et annet sted. jeg er ellers både huslig og praktisk, men... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lemoni* Skrevet 21. april 2003 #57 Del Skrevet 21. april 2003 minnie: du har en tendens til å ta ALT så personlig... fakta er at jeg hørte det på radioen ( ikke dermed sagt at det er sant ) og jeg syns det var en passende detalj å ta med i denne debatten bare for moro selv stryker jeg aldri, MEN jeg skulle gjerne gjort det om jeg bare hadde ett strykebrett eller et bord å stryke på. men studenttilværelsen har dessverre ikke gitt meg den luksusen. gleder meg til den dagen jeg kan tørke oppvasken med noe annet enn"loete" kjøkkenhåndklær fra tørketrommelen. Hater det!! men enn så lenge må jeg kjøpe strykefrie klær, sove i ustrøket sengetøy, og ha "lo" på glassene mine. jeg syns du er heldig jeg , Minnie, som har mulighet til å stryke!! og så får jeg vel tilføye at dette innlegget er helt seriøst fra min side, siden det er mange misforståelser ute og går Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru.com Skrevet 21. april 2003 #58 Del Skrevet 21. april 2003 Jeg liker ikke å stryke, så her blir alt som skal strykes levert på vaskeriet. :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Diva Skrevet 22. april 2003 #59 Del Skrevet 22. april 2003 Ikke at jeg har noe med det, men Fredagsbarn refererte på en måte til noe Minnie hadde skrevet.. Ikke direkte, men vi behøver jo heller ikke late som om vi er dummere enn vi er her inne?! ? Setter nesten mine Cheerios i halsen her..... Jeg så heller ikke at Fredagsbarn angrep Minnie :-? :-? :-? Jøjemeg,- da skal det ikke mye til for å gjøre noen andre sure her inne...... Når ble det forbudt å vise til noe andre sier ? Fredagsbarn fortalte jo kun hvordan hun gjorde eller ikke gjorde det...... (men jeg kan jo egentlig ikke si noe, for jeg er jo medlem av Gjengen, som hater Minnie, så det er bare misunnelse og drittkasting fra min side,- don`t mind me...) Jaja..... Fortsetter min frokost i vantro :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 22. april 2003 #60 Del Skrevet 22. april 2003 Det er også stor forskjell på å ikke stryke og ikke kunne stryke. Tror de fleste kan stryke - men mange prioriterer ikke åp gjøre det rett og slett. Jeg får også glatte nok håndkler fra tørketrommel til å kunne brette dem pent. Det betyr ikke at de ikke blir penere av å strykes. Gleder meg til den dagen jeg bor et sted hvor jeg har et vaskerom el. hvor jeg kan ha strykebrettet fremme hele tiden, eller bare sånn til å vippe frem fra veggen - da kan det hende at det blir strøket litt mer, enn nå hvor det må hentes frem fra et skap og slås opp... puhh... styr.... *sliten* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå