Gjest Browniiez Skrevet 25. desember 2007 #2 Skrevet 25. desember 2007 Av diverse venner: Undertøy Juicy Tubes Lipglosser <3 Rosa stearinlys med personlig preg Bilderamme med bilder av oss Nattøy Kjæreste: Parfyme (Gucci - Envy me) LSK skjorte Sølvring <3 Grå tynn genser Svart kosegenser The Notebook film Boken til Pia Haraldsen + noe mer hemmelig ^^ Av familien: iPod touch Makro linse til speilreflekskameraet mitt Lydbok Undertøy Veske Ullsokker + votter Hårprodukter fra Big Sexy Hair Sånn greie til å henge smykkene mine på Dior smykke man kan åpne, så er det lipgloss inni Grey's Anatomy Sesong 3 One Tree Hill Sesong 1 Godteri Juleblad Sminkekoffert Bok 500 kr av farmor 5000 kr av mamma & pappa Eyeliner Tre sminkebørster/koster Dessuten overleverte farmor meg hennes gullring som hun fikk da pappa ble født, for 55 år siden. Kjempekoselig. Veeeldig fornøyd! Er 17 år.
Gjest Catwoman Skrevet 25. desember 2007 #3 Skrevet 25. desember 2007 - morgenkåpe - krus - Guess-veske (den ble jeg aller mest glad for av alt) - stort pusepledd - flanellssengetøy - salatslynge - penger - grønnsakskniv - vin Det var vel alt
Gjest Revenka Skrevet 25. desember 2007 #4 Skrevet 25. desember 2007 Burberryparfyme og lotion Linduk til spisebordet Lys og servietter Hjemmelaget såpe Superundertøy Kosedress Tøfler Øyekrem Høyang polaris gryte Diamantøredobber av mannen Ståltamper med treskaft av mannen Bok: Luftslåttet som sprengtes Sylte/rull presse Håndkler Hadeland glassverk glassfigur jul T-skjorte Vin Vinåpner Liggeunderlag Såpe 4 cappuccinokopper i serien vi samler på fra PP Penger Smånisser hvor champagnekorker fra bryllupet vårt er kroppen, (sviger mormor har laget, kjempefine). Brikker som man har under tallerkener
Gjest Gjest Skrevet 25. desember 2007 #5 Skrevet 25. desember 2007 Maglite, den minste lommelykta Konsertbillett til Ole Paus Håndmalt glass laget spesielt til meg og hjemmelaget marsipan Bilder som en jeg er veldig glad i har laget til meg. Skal henge de opp i dag. Kaffe og to flotte kaffekrus Vin Stor, rød lykt til stearinlys
Kykkelikokos Skrevet 25. desember 2007 #6 Skrevet 25. desember 2007 Telysestaker fra tanten og onkel til mannen Babycall fra svigers Knivsliper fra svigerinne og svoger Penger av svigers Penger av sviger-besteforeldre Babybjørn fra vennepar Bestikk til hardangerbestikket vi samler på fra mormor 6 kaffekopper med asjetter til serviset vi samler på fra foreldrene mine Wake-up light fra mannen Ikea-gavekort fra bror Søt genser og bukse til bebisen fra tante og onkel
Gjest Veronica Mars Skrevet 25. desember 2007 #7 Skrevet 25. desember 2007 Laptop Creme brulee-sett Penger til å kjøpe symaskin Reisesmykkeskrin Smykke Masse deler til serviset vårt Duk Kjempefin julekule Stekepanne Vin Karaffel ++
Wildy Skrevet 25. desember 2007 #8 Skrevet 25. desember 2007 MokkaMaster 9 flasker vin i ymse utgaver En pall i kuskinn som jeg har ønsket meg til stua Innrammet bilde av en vennines små jenter, verden søteste! Kubbelys Kjøleskapsmagneter som jentene har laget Penger Den fineste gaven var nok perleøredobber fra mannen. For et par uker siden gikk jeg omtrent i fistel til ungene her om at det er endel smykker de IKKE får låne uten å spørre, og et perleanheng jeg har er et av de.Ungene så ut som store spørsmålstegn, og det er jo ikke så rart. For det var min kjære som hadde tatt med seg anhenget til gullsmeden for å være sikker på at øredobbene ble like...hehe
Gjest Peachbud Skrevet 25. desember 2007 #9 Skrevet 25. desember 2007 Hårprodukter fra Kérastase Boka "Slutet är bara början" Kakeform Grønn veske fra Fretex Foldekniv Boka "The complete persepolis" Vannkaraffel og glass 2500,- kr fra mamma, pappa og mormor
Gjest Gjest Skrevet 25. desember 2007 #10 Skrevet 25. desember 2007 Gavekort på spa-behandling Parfyme og bodylotion 3 dvd-er: Babel, Pianisten, Populærmusikk fra Vittula Stor serveringskjele 2 kaffekanner......helt like Overtrekk til bilen Vin 3 juleduker og lyslukker Diger spekepølse fra Gardsmat Lys og servietter
Anglofil Skrevet 25. desember 2007 #11 Skrevet 25. desember 2007 (endret) Langrennski m/støvler (mamma & pappa) Varmruller (mamma & pappa) Sovepose (bestefar) Nattpysj (mamma & pappa) Undertøyssett (mamma & pappa) Julemarspian (venn av mamma) Kosegenser (tremenningen min) Svart skjerf (tanta mi) Rød topp (tanta til mamma) Svart lue (Felix - katten vår) Tykke svarte vanter (Felix - katten vår) Hvit veske (en annen tante av mamma) Hvit sminkeveske (lå oppi veske) Sminke (lå oppi sminkeveska): lipgloss, øyeskygge, eyeliner, ansiktsmaske og lommespeil, samt hårspenner. Øredobber (Felix - katten vår) Cd: Shock Wave (Timbaland) (tremenningen min) Gavekort på 500 kr hos H&M (tanta mi) 800 kr (fra to av tantene mine, samt farmor) I tillegg fikk jeg boka The Kite Runner i julekalenderen min. Samt julegodt i julestrømpa. Mangler gavene til to bestevenninner, så de skal vi ta senere. Mvh Yvonne Endret 25. desember 2007 av yvonne
Gjest Tweek Skrevet 25. desember 2007 #12 Skrevet 25. desember 2007 Jeg fikk: -Penger -Philips wake up light -Spa-gavekort -HM-gavekort -Morsom bagasjenavnelapp -Toalettvesketing som han henges opp -2 bøker over kortlaging med ting som jeg kan lage med -Veske -Treningsdrakt -Klokke -Perfect egg-timer Tror det var det..
happyhappy Skrevet 25. desember 2007 #13 Skrevet 25. desember 2007 jøss her er det mange flotte gaver!! :-) feiret for første gang sammen med samboers familie og det var uvant med de mengdene julegaver som de hadde. Personlig syns jeg det er litt unødvendig med maaaasssse.. Jeg fikk mye fint jeg også'! Den beste var (planlagt og avtalt) sydentur i morgen sammen med samboeren--han fikk samme gaven fra meg også :-D
Gjest glamhudpleier Skrevet 25. desember 2007 #14 Skrevet 25. desember 2007 -Rosendahl krukker -Kokebøker -Duk -Div stearinys -Vannkoker -Wakeup Light -Ck ring -Kjeler -Eva Solo kopper -Veske -Ildfast form -Penger -Tur til Svalbard -Div kroppsprodukter -Noe pynteting, lysfat osv. -Dior kjede -Store lysestaker til å ha kubbelys på Veldig fornøyd med julekvelden- hadde det kjempe koslig med familien! :love:
Gjest rikkerikke Skrevet 25. desember 2007 #15 Skrevet 25. desember 2007 Jeg fikk: -penger -sølvsmykke med diamanter -skinnveske -skinn lommebok -toalettmappe og sminkeartikler -et armbånd -kosedress -en bok -olje og eddikkflasker - vinkartongholder samt noen flere mindre ting. Veldig hyggelig!
Gjest Gjest Skrevet 25. desember 2007 #16 Skrevet 25. desember 2007 Gjengangeren under mange juletrær i år var tydeligsvis wake-up light.....her hvor jeg bor, har de vært utsolgt for disse leeeenge før jul gitt...... Jeg har allerede skrevet hva jeg fikk, men måtte bare kommentere det med vekkelys.....
dagdrømmeren Skrevet 25. desember 2007 #17 Skrevet 25. desember 2007 Kalendere, genser, t skjorte, støvsuger (ble faktisk veldig glad), kaffe service, smykker, lys og røkelse, mange toalettartikler, parfyme og penger til noe jeg ønsker meg.... Og noen veldig koslige julekort
sukkerpiken Skrevet 25. desember 2007 #18 Skrevet 25. desember 2007 Klokke 2 par øredobber 2 par ringer håndkle skjerf cd gavekort lindex 500,- 500 kr + bilderamme fra farmor og farfar 500kr Juledvd Det var vel alt:)
Mischa Skrevet 25. desember 2007 #19 Skrevet 25. desember 2007 Mange som har fått Philips wake up light, meg inkludert! Ellers fikk jeg: * Grønn chiffonkjole fra H&M med stener * Bodum røkelse'holder' * Christina Aguilera parfymesett * 4 DVDr The prestige, The departed, Istid2/Pusur2, Holiday * Krølltang * Sett med leppepomade med godterismaker * Drinkbok * Fotobok fra kjæresten * Pledd * Sengetøy * Tebrygger sett fra Evasolo * Unni Lindell bok * The curious incident of a dog.. husker ikke tittelen * Jenny S av Denise Rudberg * Rosa portémonne * Armbånd en venninne laget * Øredobber fra Arts&crafts * gavepakke fra Palais des thés * Penger * Rosa pusete angorasokker * Hårspenner fra Oasis * Sorte strømper med sløyfer * Pierre Robert Strømpebukse * Eggkoker ball * Letters to eBay (bok) tror det var alt veldig fornøyd.. har jo alt jeg trenger så det er bare luksus med gaver!
Gjest Niina Skrevet 25. desember 2007 #20 Skrevet 25. desember 2007 (endret) - Sort veske - Mot i Brøstet dvd nr 2 - Turkis puma t-skjorte - Telysestaker - Julepyntsko - Grønnsaksskreller - Gwen Steffani parfyme - Ildfaste former i både porselen og metall - Eggkoker - 1000 kr - Gavekort på 400 kr - Vinflaske - Oransje håndkler - Suppetallerkner - Reise apotek - Skovaskeposer - Sengetøy til to dyner som må byttes da vi har dobbeldyne - Kjevle - Silikonunderlag - Rund kakeform - Tynne ullsokker - Hvitt skjerf og hvite vanter Endret 25. desember 2007 av Niina
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå