Gjest Snowflake Skrevet 24. desember 2007 #1 Skrevet 24. desember 2007 Har lenge hatt problemer med å finne den perfekte BH. Har kjøpt både billige bh-er og vært i spesial-butikk. ALLTID blir det sånn at puppene blir helt klemte, altså at de holder på å komme ut av bh-en. Dette merker jeg etter å ha gått med dem en liten stund, og da er det jo for sent å bytte dem... Prøver alltid bh-er før jeg kjøper, og de ser alltid fine ut i butikken, men etter å ha gått med dem hjemme, "blir" de alltid for små... De sklir på en måte nedover, selv om bh-en er helt stram når jeg først tar den på. Det ender med at jeg går med sports-bh over den vanlige bh-en, for ekstra støtte, men dette har jeg ikke lenger lyst til å holde på med... Er det noen som har tips om gode bh-er? Har størrelse 85C, så det er ikke en veldig vanskelig størrelse å finne, men det virker som om det rett og slett ikke finnes en BH til mine pupper...=( De lever på en måte sitt eget liv... Gi gjerne tips om både dyre og billige. Tusen takk!!
Bokormen Skrevet 24. desember 2007 #2 Skrevet 24. desember 2007 Har du blitt målt når du har vært i spesialbutikker da? Det kan jo rett og slett hende at du, som over 80 % av andre kvinner, bruker feil størrelse
Gjest Snowflake Skrevet 24. desember 2007 #3 Skrevet 24. desember 2007 Ja, ble målt i butikken, og har målt hjemme også. Damen i butikken fant noen veldig gode bh-er til meg, som føltes veldig bra på. Men som sagt, da jeg kom hjem og hadde gått med den jeg kjøpte, passet den ikke og klemte puppene mine nesten ut... =p Vet ikke hva jeg skal gjøre, jeg... Noen som vet om noen gode trekantbh-er? Synes de ser veldig gode ut...
Mrs. Rasoul Skrevet 24. desember 2007 #4 Skrevet 24. desember 2007 Jeg vil anbefale deg å ta en tur innom La Senza lingerie Om du ikke allerede har vært der da.
Jalp Skrevet 24. desember 2007 #6 Skrevet 24. desember 2007 Jeg er ikke noen ekspert her...naturlig nok. Men jeg vet om en butikk i Trondheim som heter "She". Den ligger i Olav Tryggvasonsgate, og er blitt anbefalt av flere kvinner jeg kjenner med fyldig byste. Øh...og hvordan vet jeg om She? Jo, jeg er gift og har kjøpt gavekort til min kone der.
Catzy Skrevet 26. desember 2007 #8 Skrevet 26. desember 2007 Har du de på det ytterste hakket når du prøver dem? Og hva skjer hvis du går ned en størrelse på omkrets, og opp i cup? Kanskje det holder dem mer på plass? Det viktigste på en bh er egentlig båndet som går bak ryggen. Det må være solid. Har en bh fra Change som er fin, men båndet bak er altfor tøyelig, og dermed er den ganske ubrukelig. Det er sikkert kjedelig, men har du prøvd sånne hvite Triumph-bh'er? De ser litt solide og kanskje litt kjerringaktige ut, men innbiller meg at de holder godt på fasongen. F.eks. disse.
Gjest Gjest Skrevet 26. desember 2007 #10 Skrevet 26. desember 2007 Enda en tanke er at BHer som er vatterte gjerne sitter når du står rett opp og ned, mens puppene sklir ut når du lener deg fremover. Et lurt tips er å måle stramt rundt ribbena, under puppene og gå ned noen cm i BH omkrets. altså; måler du 84 rundt ribbena trenger du hvertfall ikke mer enn 80 i omkrets. 90% av støtten skal sitte rundt, mens stroppene tar seg av det siste løftet. Så om BHen lager bulker på ryggen så er det fordi den gjør jobben sin. Jeg er veldig fornøyd med servicen på lalina, de hjelper deg med å finne rett str og har bra utvalg i undertøy. Det koster litt, men kvaliteten er hvertfall utrolig bra. Dessuten trenger du ikke kjøpe noe der selv om du fr hjelp med størrelsen.
Wonders Skrevet 27. desember 2007 #11 Skrevet 27. desember 2007 Koppen skal være litt større en selve puppen, om ikke vil vorten bli synlig, og det renner over cupen, haha Bak skal det sitte godt, du skal ikke ha mulighet til å kunne få mer enn 2 fingere under kandten på midten bak. Det med at stroppene faller ned er noe herk!!! Jeg har litt smale skuldere...veldig flaut å fiske de opp noen ganger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå