Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Snart er det julekvelden og sms hilsener plinger inn på mobilen. Selv har jeg dårlig fantasi. Er det noen som har noen bra å dele?

• 11 måneder senere...
Videoannonse
Annonse
Gjest kosemoseoverdose
Skrevet

synes denne er morsom! :fnise:

Hei Bodil. Jeg vil bare ønske deg en riktig god påske å et godt 1987 år her fra altzheimer hjemmet. Klem fra tante Hans...

Skrevet

Har spist juletreet og har hengt grøten ut på veggen, slik at naboene kan kose seg. Har byttet inn det ene barnet, da de var 2. Jeg har også fått vasket julenektet fra i forfjor. Så nå gjenstår bare å skifte komfyren og støvsuge doen før jeg tar jul på den psykiatriske avdelingen. Ha en fin st.hans!

Skrevet

"Endelig er jeg ferdig. Jeg har fått fuggelbandet til sengs, jeg har vaska tre og pynta ved. Jeg har satt opp ungen og sjenka meg en konjakk, slik jeg har gjort hver time siden jeg sto opp. Må du, deg og fine ha en riktig fortreffelig god jul i visshet om at det er et helt år til neste gang"

Skrevet

Detter inn med meldinger her hos meg nå..

"Det er mye ståk med jula. Ståk med baking, ståk med vasking, ståk med gaver. Derfor kalles gjerne siste uken før jul for ståkuken. God jul!"

"Advarsel!! Nisser fra Nordpolen vil snart komme å bortføre alle de søte og sexy for å hjelpe julenuissen. Jeg vil bare si GOD JUL før jeg blir hentet!!"

Hvor bra de er kan jo diskuteres... :tunge1:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...