Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt sporadisk kontakt med en type via nett et halvt års tid. Vi møttes spiste middag sammen. Synes det fungerte bra. Vi bor langt fra hverandre, noe som er problematisk om det noen gang skulle bli noe forhold. Derfor er jeg usikker på om jeg vil gå videre, men jeg liker ham veldig godt. Men jeg måtte konsentrere meg om eksamen frem til jul fortalte jeg han, så jeg kunne ikke ha så mye kontakt. Samtidig utfordret jeg ham på hvordan et forhold kunne fungere når vi bor så langt fra hverandre. Han svarte bare at han skjønte at han jeg måtte onsentrere meg om skolen nå. Nemnte ingenting om et fremtidig forhold... Siden har vi ikke hatt kontakt. Men fikk en mail der han gratulerte meg med dagen nylig. Jeg er usikker om på han fortsatt er interisert? Har tidligere fått jevnlig hyggelige sms av han. Men nå ble det helt stille i 2 måneder, før han sender en mail der han gratulere meg med dagen. Blir ikke klok på han.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

-Menn som lar deg sveve i usikkerhet og gir vage signaler, er etter min mening ikke noe å satse på. Finn deg en som gir klart uttrykk for at han liker deg og sier at han har lyst å møte deg. Geografisk avstand burde ikke være noe problem hvis man har gjensidig lyst å ha et forhold, for avstanden er vel ikke evigvarende?

En som ikke gir lyd fra seg på 2 mnd er vel neppe så interessert som han burde være. Men han lar deg dingle litt på kroken, sånn for alle tilfellers skyld, tror jeg.

Skrevet
-Menn som lar deg sveve i usikkerhet og gir vage signaler, er etter min mening ikke noe å satse på. Finn deg en som gir klart uttrykk for at han liker deg og sier at han har lyst å møte deg. Geografisk avstand burde ikke være noe problem hvis man har gjensidig lyst å ha et forhold, for avstanden er vel ikke evigvarende?

En som ikke gir lyd fra seg på 2 mnd er vel neppe så interessert som han burde være. Men han lar deg dingle litt på kroken, sånn for alle tilfellers skyld, tror jeg.

Dette er et voksent, gjenomtenkt, fornuftig råd/svar. Denne signerer jeg på:-)

Gjest Don Giovanni
Skrevet
Har hatt sporadisk kontakt med en type via nett et halvt års tid. Vi møttes spiste middag sammen. Synes det fungerte bra. Vi bor langt fra hverandre, noe som er problematisk om det noen gang skulle bli noe forhold. Derfor er jeg usikker på om jeg vil gå videre, men jeg liker ham veldig godt. Men jeg måtte konsentrere meg om eksamen frem til jul fortalte jeg han, så jeg kunne ikke ha så mye kontakt. Samtidig utfordret jeg ham på hvordan et forhold kunne fungere når vi bor så langt fra hverandre. Han svarte bare at han skjønte at han jeg måtte onsentrere meg om skolen nå. Nemnte ingenting om et fremtidig forhold... Siden har vi ikke hatt kontakt. Men fikk en mail der han gratulerte meg med dagen nylig. Jeg er usikker om på han fortsatt er interisert? Har tidligere fått jevnlig hyggelige sms av han. Men nå ble det helt stille i 2 måneder, før han sender en mail der han gratulere meg med dagen. Blir ikke klok på han.

1) Du skriver du selv er usikker på hvorvidt du ønsker å gå videre. Ikke tro han ikke har plukket opp dette (med mindre han ikke har antenner). I tillegg presterer du å si du har eksamen å konsentrere deg om (som om du ikke kan sende mailer for det om)

2) Du indikerer en negativitet i forhold til fremtidig forhold fordi han bor langt borte.

Bare disse to punktene ville fått meg til å kutte ut kontakten sånn mer eller mindre, iallefall viss jeg hadde møtt deg først før du sa dette. At han ønsker deg lykke til med dagen viser vel bare at han har "fulgt med i timen" og har god dannelse. Vil du noe med fyren må du nesten vise interesse selv, ikke sitte å vente på at han skal kurtisere trusa av deg etter slike signaler. Han har helt sikkert god kontakt med andre jenter også (på nett pleier man vel ikke satse alt på ett kort?) og all den tid du gav han såpass negativ respons vil jeg tro han fortsetter dialogen med andre. Men så gir han deg et lite lykkeønske og ser om du fremdeles er på "banen".

Noe er også opp til deg vet du.

Gjest StockDama
Skrevet

Støtter opp Giovanni sitt innlegg...du kan ikke akkurat forvente at mannen skal dilte etter deg som en liten valp når du gir ut så mye signaler om at du mest sannsynlig ikke vil ha noe med han å gjøre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...