Gjest nextlife Skrevet 10. januar 2008 #21 Skrevet 10. januar 2008 Suede : Wild ones Keane : Hamburg song Muse : Unintended, soldiers poem Coldplay : What if
Kitsune Skrevet 11. januar 2008 #22 Skrevet 11. januar 2008 For tiden klarer jeg meg ikke uten Snow Patrol med Chasing Cars Den står på repeat hos meg!
Gjest Gjest Skrevet 12. januar 2008 #23 Skrevet 12. januar 2008 Jan Johansen - Se På Mig Gary Moore & Phil Lynott - Parisienne Walkways Leonard Cohen - A Thousand Kisses Deep Sarah Brightman - Nella Fantasia Emil Sigfridsson - Innan Mörkret Faller Stefan Andersson - Välkommen X-Models - Två Av Oss Orup - Från Djursholm Till Danvikstull Morten Harket - Movies Shaaman - Fairy Tale Sheryl Crow - Run Baby Run Muse - Shine Muse - Sing for Absolution JJ Cale & Eric Clapton - Heads in Georgia Moby - Porcelain
dr0ps Skrevet 20. januar 2008 #25 Skrevet 20. januar 2008 Sarah MacLaclan - Fumbling Towards Ecstacy, I Love You, Full Of Grace Sheryl Crow - I Shall Believe Van Morrison - Searching for someone exactly like you Damien Rice - 9 Crimes Chantal Kreviazuk - Feels Like Home Mandalay - Beautiful (7' Canny Mix) Natalie Merchant - My Skin Nerina Pallot - Idaho
Gjest Tnita Skrevet 4. februar 2008 #26 Skrevet 4. februar 2008 (endret) By your side - Sade Teardrop - Massive Attack Glory box - Portishead Hurt - Christina aguilera Gabriel - Lamb Butterflyz - Alicia keys Chariot - Gavin de graw Endret 5. mars 2008 av Tnita
Gjest Gjest_R_* Skrevet 10. juni 2008 #27 Skrevet 10. juni 2008 Suede : Wild ones Keane : Hamburg song Muse : Unintended, soldiers poem Coldplay : What if Unintended er så utrolig fin!
Dundersalt Skrevet 10. juni 2008 #28 Skrevet 10. juni 2008 Jeg er ute etter alle rolig sanger som du synes er fin! Kom med de fineste sangene evt artistene du vet om:) Pearl Jam: Last Kiss, Throw your arms around me, Nothingman, Off he goes, Better man, Low light, Black, Up around the bend, Crazy Mary The Shins: New Slang, Girl Sailor, Chutes to narrow. Anthony and The Johnsons: You are my sister, For todayI am a boy Belle and Sebastian: Like Dylan in the movies, Fox in the snow, Judy had a dream of horses, Tigermilk Band of horses: Funeral Arcade Fire: Alexander the Great, Laika, Neon Bible Matisayhu: King witout a crown The Levellers: Theres only one way of life Counting Crows: Mr. Jones Depeche Mode: All I ever wanted
Chimamanda Skrevet 10. juni 2008 #29 Skrevet 10. juni 2008 Brian McKnight Jagged Edge Anthony Hamilton - I Know What Love's All About J Moss - Livin 4 Deitrick Haddon - Heaven Knows Deitrick Haddon - Sinners Prayer Kirk Franklin - Something About The Name Jesus
Dundersalt Skrevet 10. juni 2008 #30 Skrevet 10. juni 2008 Faith no more - RV Devendra Banhart - Insect Eyes, Will is my friend, Yellow spider Sufjan Stevens - For the workers of Rockford
Sagittarius Skrevet 24. juni 2008 #31 Skrevet 24. juni 2008 (endret) metallica - hero of the day marilyn manson - spade ozzy osbourne - mama i'm comming home ( fiine fiine sangen ) Endret 24. juni 2008 av Sagittarius
Gjest jente94 Skrevet 11. februar 2010 #32 Skrevet 11. februar 2010 vet ikke om det er sånne rolige sanger du er ute etter men. jeg synes de er herlige ! *A drop in the ocean - Ron Pope *Always - Bon Jovi *In the arms of an angel - Sarah McLaughlin *Goodbye - Miley cyrus (er kanskje ikke så fan av ho, men denne sangen var veldig fin!) *Already gone og Breakaway - Kelly Clarkson(nydelige sanger!) *Angels - Robbie Williams *Born to try og lost without you - Delta goodrem (hun har også mange andre fine, rolige sanger) *Free fallin' - John Mayer *I can't stop loving you - Keith urban *Run - Leona Lewis *Missy Higgins - Where I stood *Invisible - Taylor Swift *Breathe (2AM)- Anna Nalick *Rain - Patty Griffin *my heart is yours - Didrik Solli Tangen(måtte ikke glemme den!) *When susannah cries - Espen Lind *Where the angels sleep - Askil Holm *Hero - Enrique Iglesias
Gjest Gjest_gullet_* Skrevet 11. februar 2010 #33 Skrevet 11. februar 2010 Miriam Stockley - Perfect Day... Minner fra barndommen!
Gjest Gjest_gullet_* Skrevet 11. februar 2010 #34 Skrevet 11. februar 2010 Miriam Stockley - Perfect Day... Minner fra barndommen!
inga:) Skrevet 11. februar 2010 #35 Skrevet 11. februar 2010 radka toneff - the moon is a harsh mistress (norsk jazzanger som døde i 1984)
inga:) Skrevet 12. februar 2010 #36 Skrevet 12. februar 2010 Ane Brun feat Tobias Froberg - Love and misery John Mayer - Stop this train Zee Avi - no christmas for me Silje Kåfjord - like in a dream Susanne Sundfør - the brothel Anthony & the Johnsons - hope there´s someone Bjørk - i can´t help loving that man (jazz) Susannah & the magical orchestra - love will tear us apart susannah & the magical orchestra - condition of the heart (prince cover) Glen Hansard & Marketa Irglova - when my minds made up Ane Brun - linger with pleasure Ane Brun - my star Sia - breathe me esperanza spalding - precious josh rouse - quiet town Maria Mena - I´m in love Helge Lien Trio - it is what it is, but it is ane brun og koop - koop island blue jeremy larson - wintersong lykke li - time flies team me - fool (nrk urørt) geirmund simonsen - litt etter litt Maria Solheim - sangen om gleden nouvelle vague - in a manner of speaking david gilmour - smile karin park - on my way silje nergaard - two sleepy people ida maria - keep me warm can can - fortell meg alle ting
Gjest Gjest_Pia_* Skrevet 12. februar 2010 #37 Skrevet 12. februar 2010 Johnny Cash - Hurt Roxette - Anyone No Doubt - Don't Speak David Gray - This Year's Love Pink Floyd - High Hopes David Gilmour - Coming Back To Life Sophie B. Hawkins - As I Lay Me Down James Blunt - Goodbye My Lover Jewel - Foolish Games Beyoncê - If I Were A Boy Live - Lightening Crashes Brandi Carlile - The Story Chris Isaak - Wicked Game Norske sanger: Jonas Fjeld - Engler I Snøen Bjørn Eidsvåg - Alt Du Vil Ha Marius Müller - Carmen Hellbillies - Som En Båt På Land Vamp - Tir'Na'Noir Bjørn Eidsvåg - Mysteriet Deg
Gjest Gjest Skrevet 12. februar 2010 #38 Skrevet 12. februar 2010 Jeg er ute etter alle rolig sanger som du synes er fin! Kom med de fineste sangene evt artistene du vet om:) Akkurat nå anbefaler jeg Bjørn Eidsvåg, er utgitt dobbeltalbum med hans beste låter.
Gjest Gjest_PK_* Skrevet 14. mars 2010 #40 Skrevet 14. mars 2010 Mine innlegg Jeg har en sang jeg synes er så fantastisk fin, men husker hverken navnet på artist eller sang. Refrenget går som følger: Nobody kno-o-o-ows....... Dame som synger den. De bruker den på Norske talenter. Noen som vet hva den heter kanskje?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå