Gå til innhold

Julefred

Gjest Gjest_Lulle_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Lulle_*
Skrevet

Lang julehelg. Huset vasket,ryddet og pyntet på fredagskveld. Treet også.

Lørdag var og pjuske litt rundt med blomster/dekorasjoner.

Søndagkveld har jeg dekket bord. Klargjort maten.

Jeg tittet ut i dag, det var kø med biler. Søndagsåpent og alle skulle ut.

Må det være slik? i morgen er det julaften og åpent igjen. Sikkert noen som stresser da også.

Går det an å planlegge litt bedre neste år`?

Jeg gjorde unna julegaver veldIg tidlig. Maten var i hus forige uke. Jeg vil ha julefreden lenge. Passer fint siden julaften er på mandag...det blir en lang helg.

det er vel noe at noen må ha stress? det er liksom ikke jul før man er utslitt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Lang julehelg. Huset vasket,ryddet og pyntet på fredagskveld. Treet også.

Lørdag var og pjuske litt rundt med blomster/dekorasjoner.

Søndagkveld har jeg dekket bord. Klargjort maten.

Jeg tittet ut i dag, det var kø med biler. Søndagsåpent og alle skulle ut.

Må det være slik? i morgen er det julaften og åpent igjen. Sikkert noen som stresser da også.

Går det an å planlegge litt bedre neste år`?

Jeg gjorde unna julegaver veldIg tidlig. Maten var i hus forige uke. Jeg vil ha julefreden lenge. Passer fint siden julaften er på mandag...det blir en lang helg.

det er vel noe at noen må ha stress? det er liksom ikke jul før man er utslitt?

Hvorfor stemple alle som var ute i dag som stressa?

Vi var ute og handla noen småting i dag - overhodet ikke stressa.

Kan ikke folk ha nok med seg selv?

Skrevet

Enig med trådstarter. Noe av det viktigste med julen for meg er ro og fred . Kos med familien og tid både til å prate og være sammen.

Ting har de fleste av oss nok av. Hvor mange av oss må ikke tenke godt etter når vi blir spurt hva vi ønsker oss?? Er ikke det fordi vi egentlig har nok av alt.... Vi kan kjøpe det meste selv.

Jeg tror at med tiden vil det bli status med ting som ikke kan kjøpes for penger.

God jul. :-)

Skrevet

Jeg skulle virkelig ønske at jeg var i rute, men det er jeg altså ikke. Julefreden senker seg nok ikke før vi sitter til bords. Det ble sånn i år pga sykdom og dødsfall. At jeg handlet litt i går og må ut en liten tur igjen i dag er ikke stress. Det er bare småting som mangler.

Gjest Gjest_Rainbow Brite_*
Skrevet

Jeg var en tur ute i går, og det var skikkelig hyggelig, få folk og alle like blide, ikke sånn jeg trodde det var rett før jul i det hele tatt.

Synes ikke man skal dømme andre, bare fordi de gjør ting på en annen måte enn en selv.

Vi er jo også biologisk forskjellige, noen trenger mer stimulering enn andre, noen trenger mindre stimulering enn andre.

Julen er en deilig høytid, og det viktigste er at de som feirer jul, nyter helligdagene slik det føles rett for dem.

God jul alle sammen, enten dere er under et pledd foran peisen, foran tv'n med tre nøtter for askepott, i kirken, på gravlunden eller gjør unna de siste gavene i butikken.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...