loretta Skrevet 5. april 2002 #1 Del Skrevet 5. april 2002 Jeg var på apoteket i dag og leste på et par av hudpleieproduktene de har. Der stod det til min store overasskelse at vann ikke var bra for huden ??? Derfor solgte de produkter som ikke inneholdt vann, fordi vannet i springen ikke var bra for huden ? Gjelder dette kun vannet i springen eller gjelder det vann generelt ? Må vi kjøpe vann på flaske og plaske i ansiktet ? Det blir jo billig i lengden ! Vi har jo i alle år blitt proppa hodene fulle med vann vann vann er bra for alt, hud, kropp og sjel og ja, alt... Hva mener dere om dette, noen som har hørt om det før ? Det var helt nytt for meg...12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 5. april 2002 #2 Del Skrevet 5. april 2002 Klart de skriver det for å få solgt produktene sine Jeg vasker ansiktet i vann to ganger for dag, og jeg har ikke en eneste kvise eller en eneste sort prikk i huden. Å drikke mye vann er i allefall veldig bra for huden, og kroppen generelt.12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 5. april 2002 #3 Del Skrevet 5. april 2002 Vann er det aller beste for huden din. Saltvann er kanskje ikke det beste, men vann fra springen er bedre enn alle typer hudpleie-produkter. Garantert et salgstriks!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ElleVille Skrevet 5. april 2002 #4 Del Skrevet 5. april 2002 Vann er bra for huden. Det tør jeg påstå - uten utdannelse eller forskning i ryggen, men derimot personlig erfaringer, som jeg stoler vel så mye på. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå