Yougogirl Skrevet 23. desember 2007 #1 Skrevet 23. desember 2007 Har aldri vært så fryktelig nøye på hvilken type shampo og balsam jeg har brukt.. Har stort sett brukt det som fåes kjøpt i matbutikken, for å si det sånn... Men har et hår som tydelig trenger litt mer stell.. hehe Håret rekker til midt på ryggen, har naturlig krøller, men det er også ganske tørt... Så sitter jeg her og ser på redken produkter og tigi ...Men hva i alle dager skal jeg velge til mitt hår?? Noe med ekstra vitaminer og sånt for det tørre,- eller noe som definerer krøllene?? Er litt lei av å se ut som Ronja R på hue...lol Håper noen kan gi meg noen tips!!!! Og GOD JUL TIL DERE ALLE!
Gjest fami Skrevet 24. desember 2007 #2 Skrevet 24. desember 2007 Hårserien for krøllete hår av KMS. Har sikkert noe av samme hår som deg, å det er det jeg bruker. Har prøvd masse, å det er det her jeg er skikkelig fornøyd med...! Å så Curl up... et produkt i samme serie som du klemme opp krøllene med! Ser kjempebra ut! :D
Gjest Gjest_Krølla_* Skrevet 24. desember 2007 #3 Skrevet 24. desember 2007 Har samme hår som ts. Min favoritt er Redkens All Soft serie. Foretrekker å bruke serier for tørt hår fremfor de rene krølleseriene. Når håret blir mindre tørt blir og krøllene finere etter min erfaring. Når det gjelder stylingprodukter til krøllet hår foretrekker jeg Hypercurl fra Wella SP, denne er den eneste av alle de jeg har forsøkt hittil som har gitt nok hold til å definere krøllene mine. I motsetning til fami liker jeg ikke Curl up fra KMS da denne gjør at håret mitt henger rett ned uten å definere krøllene, det samme gjelder for Kerastases Oleo Curl. (Må legge til at jeg har veldig tykt og tungt hår som trenger produkter med mye hold i for å se fint ut.)
Søtpotita Skrevet 24. desember 2007 #4 Skrevet 24. desember 2007 Hårserien for krøllete hår av KMS. Har sikkert noe av samme hår som deg, å det er det jeg bruker. Har prøvd masse, å det er det her jeg er skikkelig fornøyd med...! Å så Curl up... et produkt i samme serie som du klemme opp krøllene med! Ser kjempebra ut! :D Dette produktet fekk eg sist eg var hjå frisøren, og det vert faktisk krøllar! Lurar på om shampo og balsam i same serien er gode også? Ser produktet har fått ein kommentar på Lookfantastic og den lyd som følgjer: "I have thick, dry, course and curly hair that demands loads of moisture. This shampoo does NOT do it for me... Neither did the old KMS curl shampoo, but I had hoped that had improved. Dry, moisture-starving hair - stay away from this!"
Yougogirl Skrevet 26. desember 2007 Forfatter #5 Skrevet 26. desember 2007 Takk for alle gode råd og tips... Får sjekke opp litt i romjula!!! Hadde vært deilig med en god hårkur også, men det har de vel kanskje i den samme serien..? Ha en fortsatt god jul da dere!!!!
Gjest Gjest Skrevet 27. desember 2007 #6 Skrevet 27. desember 2007 Trevor Sorbie Long Hair (rosa, den blå er for rett hår, den rosa er for krøller). Har hårkuren "Replenishing Thermal Wrap". Den er super! Den gjør håret mitt veldig pent, også lukter den fantastisk! Har veldig lyst på shampoen og balsamen i samme type, men jeg vet ikke om/hvor man får tak i det i Norge. Det er nemlig to år siden jeg kjøpe kuren, og jeg har ikke vært samme sted siden. *Sjekk ut her* Prisene er mye lavere enn i Norge tror jeg, kuren kostet 200 NOK, men de sender dessverre ikke hit, tror jeg:(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå