Gjest Gjest_Emily_* Skrevet 23. desember 2007 #1 Skrevet 23. desember 2007 Hei. Jeg trenger hjelp, forholdet mitt er på vei til en ende og jeg vil ikke at det skal ende, Er det noen som har noen erfaringer om hvordan man redder et ødelagt forhold? jeg er tom for ideer men er ikke villig til og gi opp av den grunn. Hva som helst.
Cand alt Skrevet 23. desember 2007 #2 Skrevet 23. desember 2007 Tja, du må kanskje si litt mer før noen kan hjelpe deg med noe konkret. Hva slags tips vil du ha? Hvorfor ender forholdet ditt? Har du vært utro? Har han vært utro? Er følelsene i ferd med å slukne? Osv.
Gjest Gjest_Meg_* Skrevet 23. desember 2007 #3 Skrevet 23. desember 2007 Ingen har vært utro, Det har bare vært endel krangling og uenigheter som sakte men sikkert har kvelt forholdet. Jeg vil bare ha noen erfaringer andre har opplevd som har reddet ting for dem. Det gjør bare så fryktelig vondt.
Gjest Gjest Skrevet 23. desember 2007 #4 Skrevet 23. desember 2007 Jeg har også problemer. Jeg har tidliger tilgitt utroskap. Nå sliter jeg med at jeg ikke kan stole på han. Eller... jeg føler jeg kan stole på han når han er edru, og han har lovd meg å ikke drikke så mye lenger. Men helg etter helg kommer han hjem like full, og jeg føler det bare er et spørsmål om tid før han gjør noe dumt igjen. Men han nekter å slutte å feste. Vet ikke hva jeg skal gjøre...
Gjest Gjest_Emily_* Skrevet 23. desember 2007 #5 Skrevet 23. desember 2007 Uff, gutter kan være no hærk i blandt, men vi elsker dem allikevel. du burde vise han litt av hans egen medisin, stikk ut på byen og se hva han synes om at du kommer halv død inn døra med et sleskt smil og gutteparfyme all over, Hvis han klager på deg kan du fortelle ham at det er slik du har det hver helg. Jeg vet ikke helt jeg, er helt på tur om dagen selv pga dette bruddet, knekker meg helt.
kim_84 Skrevet 23. desember 2007 #6 Skrevet 23. desember 2007 (endret) jeg vil nå si at dere jenter er rimelig harde også men ey, over til det vi egentlig snakka om... så vet jeg egentlig ikke. Alle forhold krangler litt, er vel bare noe man må leve med, desverre :/ Endret 23. desember 2007 av kim_84
Gjest Gjest Skrevet 25. desember 2007 #8 Skrevet 25. desember 2007 En gang opplevde jeg at et forhold gikk mot slutten, begge visste at det snart var over. Jeg hadde lenge vurdert å gjøre det slutt, men når jeg visste det snart kom til å skje, ville jeg prøve å fikse det. En siste sjangs på en måte. Det gikk ikke... Etterpå var jeg bare skikkelig lettet. Endelig var det slutt med et forhold som for lenge siden burde vært slutt... Kanskje det egentlig er sånn for deg og? Du vil ikke akkurat nå, selv om det kanskje er best? Ellers må dere snakke sammen. Begge bør jobbe for at forholdet skal bli bedre, men ikke si "Jeg lover at jeg aldri skal gjøre sånn og sånn mer" og "Jeg skal bli dobbelt så flink til å gjøre ditt og datt. Jeg lover! Jeg gjør _alt_ for deg, så lenge vi er sammen!" Vær oppriktige. Er det vits i å fortsette? Ikke lov hverandre gull og grønne skoger, vær realistiske og vurdèr nøye.
Gjest Gjest_geir_* Skrevet 29. desember 2007 #9 Skrevet 29. desember 2007 hva er grunnen for at forholdet ert på vei til å ende'===?? jeg derimot har gjort det store med å være utro. jeg elsker min samboer over alt på denne jord, så jeg har ingen dårlig unnskyldning for hva jeg har gjort. har lett over alt på nettet etter noen som kan hjelpe, men finner ingen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå