lillesky Skrevet 23. desember 2007 #1 Skrevet 23. desember 2007 Jeg har en svart kjole, og har kjøpt knallrøde strømpebukser. Har svarte sko. Hva slags tilbehør bør jeg ha til? Tenker at det ikke må bli overkill, siden det er julaften og familieselskap. Har tenkt på smykke med noe rødt i. Kjolen har rundinger på seg, kanskje rundt smykke?
Antoinette Skrevet 23. desember 2007 #2 Skrevet 23. desember 2007 Ikke bruk rød strømpebukse, det er for barn. Bruk heller er fargerikt smykke i halsen og sorte strømper til.
lillesky Skrevet 23. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 23. desember 2007 Jeg så rød strømpebukse og svart kjole på en dukkemodell i en trendy butikk, men har ikke prøvd det selv. Det var stilig på dukka, men det er jo en dukke... Nå leste jeg akkurat at rødt får beina stil å se tjukke ut.
Gjest *smak* Skrevet 23. desember 2007 #4 Skrevet 23. desember 2007 Jeg gikk med lilla strømpebukse til kort svart skjørt, stilig! Synes du kan bruke rød srømpebukse til svart kjole jeg, Lillesky!
Gjest Blondie65 Skrevet 23. desember 2007 #5 Skrevet 23. desember 2007 Jeg har en svart kjole, og har kjøpt knallrøde strømpebukser. Har svarte sko. Hva slags tilbehør bør jeg ha til? Tenker at det ikke må bli overkill, siden det er julaften og familieselskap. Har tenkt på smykke med noe rødt i. Kjolen har rundinger på seg, kanskje rundt smykke? Den kjolen har jeg sett på også. Den er veldig fin. Men jeg er litt usikker på de røde strømpene. Hva med røde sko ...?
Gjest Helen Parr Skrevet 23. desember 2007 #6 Skrevet 23. desember 2007 Den kjolen har jeg sett på også. Den er veldig fin. Men jeg er litt usikker på de røde strømpene. Hva med røde sko ...? Røde sko bør være ytterst elegante, ellers blir de lett tacky. Jeg har også mine tvil med hensyn til røde strømper, men hva med mørk lilla?
lillesky Skrevet 23. desember 2007 Forfatter #7 Skrevet 23. desember 2007 Den kjolen har jeg sett på også. Den er veldig fin.Jepp, så den også på noen før jeg kjøpte den. Sitter veldig fint på, og jeg har ikke gått med kjole på maaaange år fordi jeg aldri finner en som er passe lengde, passe i livet, passe etc. Har ikke røde sko, så det blir det ikke. Men jeg har sett kjolen, nettingstrømpebukse og røde sko, og det er pent. Kommer til å prøve med den røde strømpebuksa, ellers kjører jeg safe: svart.
Rexina Skrevet 23. desember 2007 #8 Skrevet 23. desember 2007 Synes det høres stilig ut. Her i gården er det bare bunad som gjelder:P Men skulle jeg hatt noe ennet på juleaften ville jeg gått for noe elegant og klassisk. Perlr rundt halsen og i ørene, enkel sminke, og kanskje røde lepper:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå