Gå til innhold

Lys på juletre inne

Donpedro

Anbefalte innlegg

Har dere små eller store lys på juletreet inne? Har sett bilder av trær som har små lys (lysslynge), men vet ikke helt hva jeg synes er finest.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi velger de som har klype til å festes på treet, ikke de med slynge. De er så fiklete og jeg synes de er for små til å være pent (og dessuten må man ha de med klype for å ha lys i stjernen).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har 160 bittesmå lys, og det er innmari fint.

Vi har stjerne i toppen som har egen pære og ledning, så det ble ikke noe problem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jatakk - begge deler :) .. Vi har så stort tre at det er ikke nok med de gamle store lysene mine ... derfor har jeg spedd på med en pakke smålys og synes resultatet er veldig bra .. Dessuten har jeg stjerne som krever stort lys ... derfor - begge deler på mitt tre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jatakk - begge deler :) .. Vi har så stort tre at det er ikke nok med de gamle store lysene mine ... derfor har jeg spedd på med en pakke smålys og synes resultatet er veldig bra .. Dessuten har jeg stjerne som krever stort lys ... derfor - begge deler på mitt tre.

Samme her..ja takk, begge deler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har mellomstore lys som festes med en klype.

Ditto - men jeg syns det er altfor kort ledning mellom lysene og det er vanskelig å få fordelt dem jevnt utover treet.. Savner dessuten sånn gammeldags patent der lysene ikke var koblet i en sirkel, men i var på en ledning som du tilslutt koblet til kontakten (var det noen som skjønte hva jeg mente nå..?) slik at det var enklere å fordele dem utover treet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ditto - men jeg syns det er altfor kort ledning mellom lysene og det er vanskelig å få fordelt dem jevnt utover treet.. Savner dessuten sånn gammeldags patent der lysene ikke var koblet i en sirkel, men i var på en ledning som du tilslutt koblet til kontakten (var det noen som skjønte hva jeg mente nå..?) slik at det var enklere å fordele dem utover treet.

Ja, jeg gjorde - og jeg savner også den løsningen. En annen sak er at jeg synes det er innmari fint med mange små lys, så må kanskje se meg om etter lysslynge til neste år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har store lys, jeg synes det er finest. Dessutenj har vi stjerne som det skal være lys i, og da må vi jo ha store :nisse:

Vi har tre pakker med lys vi da, da dekket det treet sånn vi vil (har SVÆRT tre i år :)).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble små lys på oss - store var utsolgt. 80 var nok synes vi, har ikke så stort tre. Men kjøpte en pakke til, i tilfelle treet blir større med årene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...