Gjest qjenta Skrevet 22. desember 2007 #1 Skrevet 22. desember 2007 Jeg har fått noen meldingene fra xkjærsten feks Go tur,go natt og god helg osv på avsluttende meldingene. Han har kjæreste,vi har kun kontakt pga felles barn. Før så svaret han ikke,nå så gjør han det. Forandret seg litt i mine øyne. Hva kan jeg se etter om det er noe? Må jo ikke alltids være det,men ønsker da råd?
Gjest *.* Skrevet 22. desember 2007 #2 Skrevet 22. desember 2007 Om han avslutter meldingene med det du skriver her, så vil jeg tro han gjør det for å være hyggelig. Etter min mening kan det jo være en fordel å ha en hyggelig tone med den man har et felles barn med. Selv om man ikke er sammen lengre, så kan man jo være høflig og hyggelig.
Gjest Indo Skrevet 22. desember 2007 #3 Skrevet 22. desember 2007 enig med gjesten over her. Tror nok ikke det ligger noe mer bak desverre
Gjest Gjest Skrevet 23. desember 2007 #4 Skrevet 23. desember 2007 Og der var du igjen, ja... Jeg har bare ett råd: Innse at forholdet er over, gå videre, og slutt å se signaler som ikke er der i det han sier og gjør.
caso Skrevet 23. desember 2007 #5 Skrevet 23. desember 2007 Jeg har fått noen meldingene fra xkjærsten feks Go tur,go natt og god helg osv på avsluttende meldingene. Han har kjæreste,vi har kun kontakt pga felles barn. Før så svaret han ikke,nå så gjør han det. Forandret seg litt i mine øyne. Hva kan jeg se etter om det er noe? Må jo ikke alltids være det,men ønsker da råd? Dette er utviklingen som gjerne skjer over tid, når man har fått ny kjæreste og tiden går. Det jeg ser ut av det du skriver, - er at han ikke har noen som helst romantiske følelser for deg lengre, og tenker ikke på dere som en slik relasjon. Han oppfører seg mot deg som man gjør mot alle venner og bekjente, - er høflig.
Sarah_83 Skrevet 23. desember 2007 #6 Skrevet 23. desember 2007 Jeg tror at han skriver dette fordi han er lykkelig og glad med sin kjære og da er det lett å være hyggelig mot deg og andre.
Gjest Gjest Skrevet 24. desember 2007 #7 Skrevet 24. desember 2007 Min eks som etter eget utsagn hater meg, skriver og "Ha en god dag" i slutten av alle meldinger. Jeg gjør aldri det til ham.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå