Gjest Gjest Skrevet 22. desember 2007 #1 Skrevet 22. desember 2007 hei! får ikke logget meg inn av en eller annen grunn, hmm.. huff... vet liksom ikke helt ka problemet mitt e... men har bare lyst på noen innspill fra noen. eg og kjæresten min har vært sammens i 1,5 år. før d va eg helt etter han, men han var veldi usikker, fordi han ikke var forelsket i meg. vi var mye smmens da.så etter et halvt år ga eg opp, og det gikk ikke lenge før han plutselig ville ha meg likevel. men, følte at han ikke var "der". snill og søt, men at han ikke prioterte meg. han var ute hver helg, søndagene så eg han aldri fordi han hadde mye å gjøre. vil si det første året så eg han kanskje 2 kvelder i uka, noe som gjorde at eg ble veldi usikker på han, noe som bare ballet seg på. derfor ble d slutt. vi fant tilbake til hverandre etter 2 månder, og vips så hadde vi det mest perfekte forholdet. nå er vi ilag hver dag, selv om vi begge jobber sinnsykt mye og går skole ved siden av. og han er veldi etter meg. søt grei omsorgsfull, ja han er perfekt. eg har aldri vært så her "gal" etter en person. ute på byen er han sjelden, han vil heller være sammens med meg.eg føle at d e drømmemannen min, men i d siste har eg bynt å tvile på at han mener d samme. probleme e vel egentli at d virke ikke som om han ser en fremtid me meg... ikke vil han flytte sammens me meg( han mener at eg har så mye tulletak(?),kanskje fordi eg e litt usikker ka han føler for meg, å derfor kan bli litt sint avåtil), ikke vil han planlegge mer en syden tur. vet ikke ka mer eg ska si, bare føle at kanskje mest den flyttegreia har ødelagt så mye, fordi eg vil så gjerne d, så blir eg så skuffa når han ikke vil d. men kunne vi gjort d, så hadde vi begge sluppet å jobbet så mye, og heller hatt mer fokus på studene. dessuten er vi jo ilag hele tiden. alt sånn kjemi er helt suverent, flire å tuller mye i lag, men vi vil liksom ikke d samme. eg vil ha forholdet mer seriøst, noe som ha ikke vil. noen innspill?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå