Gjest Gjest_Frekja_* Skrevet 22. desember 2007 #1 Skrevet 22. desember 2007 Jeg har kjøpt en kjole som jeg syns er veldig fin, og det var drømmekjolen med stor D da jeg så den i et blad i fjor høst. MEN... i dag var jeg ute for å se på slør... og der hang det en helt fantastisk nydelig kjole.. jeg falt pladask. Prøvde den ikke, det turte jeg ikke. Men jeg tar meg selv i å drømme litt, og se etter den på nettet.. Noen tips? Jeg skal gifte meg i februar, så lurer på om det er tid til å kjøpe den andre og jeg bestemmer meg for den.. eller bør jeg gå for den jeg har.. huff beslutningsvegring er noe dritt!
Gjest Gjest_Frekja_* Skrevet 22. desember 2007 #2 Skrevet 22. desember 2007 Nå så jeg at tittelen lett kan misforstås hihi, jeg har altså ikke falt for en annen mann... bare kjole
_Boble_ Skrevet 22. desember 2007 #3 Skrevet 22. desember 2007 Det er defor jeg ikke tør å se på en eneste kjole til Var den dyr den du hadde? Jeg ville sett litt på prisforskjeller og slik ang den "nye" kjolen. Men aller helst bør du glemme den du så om du klarer det.. Det er noe jeg aldri klarer. Har jeg sett noe jeg føler jeg MÅ ha...så MÅ jeg det Lykke til med valget :bukke:
Gjest Gjest_Frekja_* Skrevet 22. desember 2007 #4 Skrevet 22. desember 2007 Turte ikke spørre om prisen heller.. men kan se for meg at den var ganske dyr.. så jeg får prøve å bare glemme den tror jeg:S om jeg får til da... skal ikke gå forbi den butikken på en stund nå, og håpe på at de har bytta den ut til neste gang jeg går forbi(den stod i vinduet også selvfølgelig) Slør og sko får jeg finne i en annen butikk.. tør ikke gå inn der igjen;)
♥Mirella♥ Skrevet 25. desember 2007 #5 Skrevet 25. desember 2007 Tror dette er veldig fort gjort, jeg har holdt på litt sånn selv.. Kjøpte kjole for et år siden, skal gifte meg nå i februar jeg også. Jeg begynte å tvile først i sommer da jeg så en annen kjole som var heeelt faktastisk nydelig, og så kom den alvorlige tvilen da jeg ble usikker på om sambo kom til å like den jeg hadde kjøpt. Jeg har slått meg til ro med at det bare er brudenerver, og at det er veldig bortkastede penger å sitte med to kjempefine brudekjoler til 10 000 kroner. Man får jo bare brukt den ene, tror ikke det alltid er like lett å få solgt den andre, heller. Flere har sagt til meg at det de angrer på fra bryllupet sitt, ofte er det de forandret på. De mener at det første man bestemmer seg for ofte er det beste og det man bør holde seg til. Dette gjelder både valg av type bryllup, musikk i kirken, blomster osv. Det er også fryktelig slitsomt å begynne å "vingle", så det er like greit å si at det som er bestemt, er bestemt, ferdig med det. Men jeg vet hvor ekkelt det er å "forelske seg" i en annen kjole, føler med deg. Trøst deg med at det bare er snakk om klær, hadde vært verre om du hadde falt for en annen mann
Nabodama Skrevet 31. desember 2007 #6 Skrevet 31. desember 2007 Jeg har kjøpt en kjole som jeg syns er veldig fin, og det var drømmekjolen med stor D da jeg så den i et blad i fjor høst. MEN... i dag var jeg ute for å se på slør... og der hang det en helt fantastisk nydelig kjole.. jeg falt pladask. Prøvde den ikke, det turte jeg ikke. Men jeg tar meg selv i å drømme litt, og se etter den på nettet.. Noen tips? Jeg skal gifte meg i februar, så lurer på om det er tid til å kjøpe den andre og jeg bestemmer meg for den.. eller bør jeg gå for den jeg har.. huff beslutningsvegring er noe dritt! Det er vel å gå litt langt om man begynner å kjøpe flere kjoler? Spesielt med tanke på at de kun kan brukes noen timer på akkurat denne dagen.
Jasmin Skrevet 6. januar 2008 #7 Skrevet 6. januar 2008 Dersom du er veeeldig i tvil og tenker mye på dette, ville jeg først og fremst prøvd den andre kjolen.. Først da kan finne ut om den faktisk er finere enn den du allerede har... Tenk viss du prøver den, og finner ut at den ikke passer helt til deg - da er jo saken ute av verden
rsa Skrevet 6. januar 2008 #8 Skrevet 6. januar 2008 Hm, det er ikke lett å glemme "drømmekjolen", men du liker vel den du allerede har? Dessuten koster de utrolig mye, er ikke alltid lette å selge videre, og skal kun brukes én dag. Så lenge du faktisk liker den du allerede har synes jeg det er litt....tja.... å kjøpe ny. Jeg har sett mange fine kjoler i etterkant av kjolekjøpet, men jeg gidder ikke bruke tusenvis av kroner på å kjøpe ny. Lykke til med valget!
venus* Skrevet 6. januar 2008 #9 Skrevet 6. januar 2008 Nå så jeg at tittelen lett kan misforstås hihi, jeg har altså ikke falt for en annen mann... bare kjole Hehe, var det jeg tenkte før jeg leste innlegget. Men jeg hadde tatt sjansen på å prøve kjolen. Og aller helst ville jeg tatt med en snusfornuftig mor eller venninne som kunne fortelle hvorfor den orginale kjolen er best!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå