Grissini Skrevet 22. desember 2007 #1 Skrevet 22. desember 2007 Jeg har med meg jobbpcen min hjem, og jeg får ikke slettet internettloggen. Jeg liker å gjøre det med jevne mellomrom, da jeg ikke vil at "gudoghvermann" skal se hva jeg kikker på på internett (kan de det forresten, hvis de ikke bruker mitt brukernavn og passord?). Når jeg går inn på verktøy og alternativer, er det området hvor man sletter loggen grått og ikke mulig å trykke på. Kan jeg få låst opp dette på noen måte? Takknemlig for hjelp.
caso Skrevet 22. desember 2007 #3 Skrevet 22. desember 2007 Jeg har med meg jobbpcen min hjem, og jeg får ikke slettet internettloggen. Jeg liker å gjøre det med jevne mellomrom, da jeg ikke vil at "gudoghvermann" skal se hva jeg kikker på på internett (kan de det forresten, hvis de ikke bruker mitt brukernavn og passord?). Når jeg går inn på verktøy og alternativer, er det området hvor man sletter loggen grått og ikke mulig å trykke på. Kan jeg få låst opp dette på noen måte? Takknemlig for hjelp. Ja, men gjør det neppe. Du kan sikkert ikke slette loggen, fordi du ikke har admin.rettigheter på pc'n din. Det har antagelig den personen som satte opp pc'n for deg før du fikk den.
Gjest blåmobil Skrevet 26. desember 2007 #4 Skrevet 26. desember 2007 (endret) Tipper denne fikser biffen.. jeg har nå lastet ned ccCleaner, men den sletter ikke loggen min.. jeg bruker Opera. What do to? Jeg har så sinnsykt mange sider på loggen, hadde ikke gjort noe å få dem slettet.. jeg får forretsen ikke slettet noen ting fra opera, dvs ikke logg, ikke temporaray internet files+++ Endret 26. desember 2007 av blåmobil
skrue Skrevet 26. desember 2007 #5 Skrevet 26. desember 2007 jeg har nå lastet ned ccCleaner, men den sletter ikke loggen min.. jeg bruker Opera. What do to? Jeg har så sinnsykt mange sider på loggen, hadde ikke gjort noe å få dem slettet.. jeg får forretsen ikke slettet noen ting fra opera, dvs ikke logg, ikke temporaray internet files+++ 'Tools' -> 'Delete Private Data' vil slette alt du måtte ønske.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå