Gå til innhold

Hvordan komme seg gjennom den første tiden i sorg

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_gjest10_*
Skrevet

Jeg har ikke vært singel på mange år, så dette er nytt og rart for meg.

Det er spesielt siden omgangskretsen bor et stykke unna og det er lite å ta seg til med andre i hverdagen.

Hvordan kommer man seg gjennom den verste sørgeperioden ?

På jobb må man jo, men hva med all fritiden man plutselig skal fylle, helt alene ?

Bøker, film, pc, familie etc etc javel, men hva gjør man når ensomheten kommer snikende ?

Hva gjør dere som er alene uten noen å finne på noe med i helgene f.eks ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg har ikke vært singel på mange år, så dette er nytt og rart for meg.

Det er spesielt siden omgangskretsen bor et stykke unna og det er lite å ta seg til med andre i hverdagen.

Hvordan kommer man seg gjennom den verste sørgeperioden ?

På jobb må man jo, men hva med all fritiden man plutselig skal fylle, helt alene ?

Bøker, film, pc, familie etc etc javel, men hva gjør man når ensomheten kommer snikende ?

Hva gjør dere som er alene uten noen å finne på noe med i helgene f.eks ?

Sitter klistra ved PC'n eller går tur.... Begge deler var veldig nyttig da jeg var nysingel (men turgåinga sikkert sunnest....). Ensomhetsfølelsen går over etterhvert.

Skrevet

Jeg har to små barn og har mer enn nok å fylle tiden med så lenge de er våkne. Når de sover bruker jeg en del tid på pc'en, i tillegg til å "rydde han ut av huset". Jeg har en del små og store prosjekter for å gjøre huset til bare mitt.

I helgene sørger jeg for å ha planer omtrent hele tiden. Jeg har heldigvis ganske mange venner og familie jeg kan spille på.

Men den første lørdagskvelden alene var rimelig kjip....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...